به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان «نیایش» خرم آباد اظهار داشت: این بیمارستان قرار است که جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد شود. وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر مشکل جدی در ادامه پروژه پیش آمده بود و این […]



به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان «نیایش» خرم آباد اظهار داشت: این بیمارستان قرار است که جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد شود.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر مشکل جدی در ادامه پروژه پیش آمده بود و این امر هم به خاطر اختلاف نظر بین قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت به عنوان کارفرما بود عنوان کرد: این امر موجب شد که پروژه متوقف شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری برای ادامه این پروژه بیان داشت: در این راستا جلسات متعددی با مسئولان قرارگاه خاتم، رئیس وقت قرارگاه، معاونان ایشان و مسئولان پروژه داشتیم و در نهایت چند روز پیش جلسه‌ای با حضور معاون وزیر بهداشت، معاون پارلمانی قرارگاه خاتم و مسئولان پروژه در وزارت بهداشت برگزار شد.

ویسکرمی تصریح کرد: با برگزاری این جلسه، شرایط عوض و قرار بر این شد که قرارگاه خاتم به صورت جدی پای کار بیاید و حداکثر تا اواخر فروردین ماه پروژه را به صورت قابل توجه فعال کند، وزارت بهداشت هم تمام مشکلات و مسائلی که به لحاظ قانونی در این راستا پیش آمده را حل و فصل کند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس گزارشی که گرفته‌ایم و صحبت با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه خاتم تحرک خوبی را نشان داده است افزود: وام خوبی هم برای پیشبرد کار در حال اخذ است و امیدواریم با وام ۲۰۰ میلیاردی که قرار است برای بیمارستان پیش بینی شود، پیشرفت کار مطلوب شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بر این بوده که طرفین با دید کمک به مردم استان و تکمیل بیمارستان موانع را رفع کنند و با همکاری پروژه پیش برود.

ویسکرمی ادامه داد: امیدواریم که در آینده مسئله و مشکل جدیدی پیش نیاید و بیمارستان طی حداکثر تا دو سال آینده با تأمین منابع از طرف وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین همت قرارگاه خاتم ساخته شود.



Source link