مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از بخش خصوصی که در ورزش استان سرمایه گذاری کرده‌اند طی ماه‌های اخیر به کار گرفته‌ایم همچنین رایزنی‌های خود را برای ورود بخش خصوصی به سایر هیئت‌های ورزشی استان نیز ادامه خواهیم داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حشمت الله امان الهی در نشست مجازی با اصحاب رسانه لرستان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس  در ارتباط با حمایت‌هایی که  سرمایه دار بخش خصوصی  ورزش استان انجام شده است، اظهار داشت: ورود بخش خصوصی به ورزش استان باعث ایجاد انگیزه ورزش کردن برای جوانان لرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه بایستی در میان قشر جوان روحیه شادابی و نشاط ایجاد کنیم، افزود: در ماه‌های خیر شاهد حضور سرمایه دارانی مانند (مالک خیبر، والیبال لک دانه کوهدشت و تیم های دو و میدانی و بوکس پلیمر خلیج فارس ) در ورزش استان هستیم که این موضوع نوید روزهای درخشان ورزش لرستان را در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: حضور این سرمایه گذاران در ورزش استان باعث شده طی ماه‌های گذشته شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران لرستان در رشته‌های دو و میدانی و بوکس در سطح کشور باشیم.

امان‌الهی  با اشاره به  اینکه پس از خریداری تیم خیبر توسط مالک بخش خصوصی مجموعه تختی را برای انجام مسابقات و تمرینات در اختیار این تیم قرار داده‌ایم، تصریح کرد: همچنین برای جلب رضایت مسئولان فدراسیون با هزینه این اداره کل تغییراتی در ورزشگاه ایجاد کردیم.

وی خاطرشنان کرد: در راستای حمایت از تیم‌ها بوکس و دو و میدانی نیز تمام امکانات و تجهیزات خود را در اختیار این تیم‌ها قرار داده‌ایم و تمام تلاش خود را برای ورود بخش خصوصی به سایر هیئت‌های ورزشی استان نیز ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link