به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله امان الهی در نشست مجازی با خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر با اشاره به طرح‌های ورزشی که در جریان سیلاب آسیب دیدند و روند بازسازی آنها اظهار داشت: بعد از سیلاب ۹۸ و بنا بر اعلام کارشناسان فنی وزارت ورزش و جوانان، مبلغی به میزان ۱۲ […]



به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله امان الهی در نشست مجازی با خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر با اشاره به طرح‌های ورزشی که در جریان سیلاب آسیب دیدند و روند بازسازی آنها اظهار داشت: بعد از سیلاب ۹۸ و بنا بر اعلام کارشناسان فنی وزارت ورزش و جوانان، مبلغی به میزان ۱۲ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه «سرمالیان» پلدختر پیش بینی شد.

وی عنوان کرد: البته این مبلغ با توجه به تورم، بسیار بیشتر از مبلغ آن زمان است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در دی ماه ۹۸، مبلغ پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از اعتبارات ماده ۱۰ سیلاب به ورزش جوانان اختصاص پیدا کرد افزود: این عدد هم از محل اسناد خزانه با سر رسیده سه ساله ابلاغ شده است.

امان الهی ادامه داد: تا کنون اقداماتی مانند بازسازی استخر شنای «امید»، بازسازی پنج سالن ورزشی مجموعه، تعویض سه هزار متر کف پوش، روشنایی، سیستم گرمایش و سرمایش سالن‌ها، زیرسازی زمین فوتبال و کاشت زمین چمن، بتن ریزی پیست تارتان، فنس کسی اطراف زمین، احداث دیوار حضار و سر درب ورودی مجموعه، در دستور کار قرار گرفتن ساخت رختکن و سرویس‌های بهداشتی، در دستور کار قرار گرفتن احداث ساختمان اداری و… صورت گرفته است.

وی با اشاره به بدهی دو میلیارد تومانی ورزش و جوانان به پیمانکاران بابت انجام این اقدامات عنوان کرد: متأسفانه در ۹۹، هیچ گونه اعتباری از محل ماده ۱۰ سیلاب، به ورزش و جوانان اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه از طریق مدیریت ارشد استان و همچنین وزیر ورزش و جوانان، مکاتبات و پیگیری‌هایی را برای اختصاص اعتبار تکمیل و بازسازی این مجموعه ورزشی صورت گرفت افزود: در حال حاضر برای تکمیل مجموعه «سرمالیان» بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

امان الهی با بیان اینکه این اعتبار برای تکمیل محوطه سازی، احداث ساختمان اداری، تأمین روشنایی، احداث خوابگاه ورزشکاران، احداث پیست تارتان، پیست دو و میدانی و… نیاز است گفت: امیدواریم تأمین اعتبار شود و تکمیل شوند.



Source link