به گزارش خبرنگار مهر، سمانه حسن‌پور امروز شنبه در کارگروه ستاد درآمد لرستان، گفت: طبق گزارش اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان درآمدهای وصول شده تا پایان بهمن ماه ۶۵۰ میلیارد تومان است و نسبت به درآمدهای مصوب ۱۱ ماهه، که ۶۳۸ میلیارد تومان بوده است، دو درصد بالاتر از میزان مصوب محقق یافته […]



به گزارش خبرنگار مهر، سمانه حسن‌پور امروز شنبه در کارگروه ستاد درآمد لرستان، گفت: طبق گزارش اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان درآمدهای وصول شده تا پایان بهمن ماه ۶۵۰ میلیارد تومان است و نسبت به درآمدهای مصوب ۱۱ ماهه، که ۶۳۸ میلیارد تومان بوده است، دو درصد بالاتر از میزان مصوب محقق یافته است.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد درآمد می‌بایست در مورد چگونگی وصول و افزایش پایه‌های درآمدی استان باشد، افزود: ستاد درآمد باید تمام تلاش خود را برای وصول درآمدهای اسفندماه انجام دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان یادآور شد: اعضای ستاد درآمد در خصوص طرح پژوهشی سهم مالیاتی استان‌ها نقطه نظرات خود را برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال کنند، تا بتوانیم به موقع پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

حسن پور اظهار داشت: درآمدهای وصولی مالیاتی استان معادل ۵۵۸ میلیارد تومان بوده که نسبت به مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: کل درآمدهای وصولی استان در دوره ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است این در حالی است که به علت بیماری کرونا در برخی از ردیف‌های درآمدی کاهش داشته ایم.



Source link