به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز مرادپور شامگاه جمعه در سخنانی با اشاره به آخرین آمار میزان بارش‌ها در لرستان اظهار داشت: طی ۲۷ ساعت گذشته و تا ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه جمعه، به صورت میانگین ۲۶.۶ میلی متر باران در این استان باریده است. وی تصریح کرد: بیشترین میزان بارش‌ها در ایستگاه «شول آباد» و به […]



به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز مرادپور شامگاه جمعه در سخنانی با اشاره به آخرین آمار میزان بارش‌ها در لرستان اظهار داشت: طی ۲۷ ساعت گذشته و تا ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه جمعه، به صورت میانگین ۲۶.۶ میلی متر باران در این استان باریده است.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان بارش‌ها در ایستگاه «شول آباد» و به میزان ۵۵.۳ میلی متر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه میزان بارش‌ها در خرم آباد ۳۱.۳ میلی متر، در بروجرد ۴۵.۶ میلی متر، در الیگودرز ۸.۹ میلی متر، در کوهدشت ۱۴.۶ میلی متر، در پلدختر ۱۱.۸ میلی متر و در دورود ۴۰ میلی متر بوده است، خاطرنشان کرد: در الشتر ۱۹.۲ میلی متر، در نورآباد ۲۴.۸ میلی متر، در ازنا ۱۴.۱ میلی متر، در رومشکان ۱۲.۶ میلی متر، در سراب دوره ۱۸.۴ میلی متر و در ایمان آباد ۲۳.۶ میلی متر باران باریده است.

مرادپور یادآور شد: میزان بارش‌های ثبت شده در سیلاخور ۳۱.۸ میلی متر، در سپیددشت ۳۸.۴ میلی متر و در ریمله ۳۵.۱ میلی متر گزارش شده است.



Source link