به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال خیبر خرم آباد به سرمربیگری «عبدالله ویسی» امروز جمعه از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» مسجدسلیمان و در سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه‌های کشور، به مصاف تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان رفت. رقابت این دو تیم در پایان دو نیمه اصلی بازی […]



به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال خیبر خرم آباد به سرمربیگری «عبدالله ویسی» امروز جمعه از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» مسجدسلیمان و در سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه‌های کشور، به مصاف تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان رفت.

رقابت این دو تیم در پایان دو نیمه اصلی بازی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا بازی در وقت‌های اضافه دنبال شود.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان و خیبر خرم آباد در وقت‌های اضافه نیز موفق به باز کردن دروازه‌های یکدیگر نشدند تا نتیجه این رقابت جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به ضربات پنالتی موکول شود.

تیم خیبر خرم آباد با درخشش «محمدصادق نادرپور» دروازه‌بان این تیم و گرفتن دو پنالتی از بازیکنان نفت مسجد سلیمان توانست در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کند.

«سجاد جعفری» و «بهروز نوروزی فر» از تیم نفت مسجد سلیمان و «حمدالله ابدام» از سوی خیبر خرم آباد بازیکنانی بودند که ضربات پنالتی خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، این بازی در حالی از نیمه دوم زیر بارش باران پیگیری شد که در دقایق پایانی بخشی از پروژکتورهای ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» مسجد سلیمان با مشکل مواجه شدند تا با تصمیم داور و به خاطر تاریکی ورزشگاه و کمبود نور، بازی لحظاتی متوقف شود.

داوری این بازی را «مصطفی بینش» برعهده داشت.



Source link