خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری «ولایت» بروجرد یکی از طرح‌های ورزشی با سابقه در این شهرستان بوده که احداث فاز نخست آن از سال ۹۱ کلید خورده است و این در حالیست که به دلیل برخی مشکلات از جمله وجود معارض تا کنون عملیاتی نشده است. افتتاح فاز اول پروژه در […]



خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری «ولایت» بروجرد یکی از طرح‌های ورزشی با سابقه در این شهرستان بوده که احداث فاز نخست آن از سال ۹۱ کلید خورده است و این در حالیست که به دلیل برخی مشکلات از جمله وجود معارض تا کنون عملیاتی نشده است.

افتتاح فاز اول پروژه در سال ۱۴۰۰

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از این پروژه اظهار داشت: سال گذشته با منابعی که تأمین شد، مشکلات معارض این پروژه حل و فصل شد.

وی عنوان کرد: همچنین در حال حاضر پیمانکار در جبهه‌های مختلف، کار را با سرعت بیشتری در دستور کار قرار داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌ها در رابطه با این پروژه بحث تأمین منابع مالی بود افزود: در این راستا پیگیری‌ها برای تأمین منابع اجرای این پروژه در حال انجام است.

نبیان تصریح کرد: ما امیدوار هستیم که با تأمین منابع این پروژه در اوایل سال ۱۴۰۰، صورت بگیرد.

وی بیان داشت: برنامه ریزی تیم اجرایی پروژه از جمله مشاور، پیمانکار و وزارت راه و شهرسازی این بوده که بتوانیم سال آینده فاز اول این ورزشگاه را آماده کنیم.

اختصاص ۲۰ میلیارد برای ادامه پروژه

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار داشت: این ورزشگاه در دو فاز احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه فاز اول این پروژه با ظرفیت پنج هزار نفر با پیشرفت قابل توجهی در حال اجرا است عنوان کرد: با توجه به تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای این پروژه، تلاشمان این است که شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه ورزشی در شهرستان باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی قول داده که این اعتبار تا در فروردین ماه ۱۴۰۰ پرداخت شود.

گودرزی عنوان کرد: امیدواریم با این اقدامات شاهد اجرای فاز اول این پروژه ورزشی تا پایان دولت دوازدهم باشیم.

خبرگزاری مهر پیش از این نیز با انتشار گزارش و اخباری از جمله پروژه ورزشگاه بروجرد ۸ ساله شد / وعده افتتاح در نیمه اول سال آینده، ورزشگاه «ولایت» بروجرد لنگِ اعتبار / پروژه ۸ ساله ثمر نداد بر ضرورت تکمیل این پروژه ورزشی در شهرستان بروجرد تاکید کرده بود.



Source link