سخنگوی ستاد انتخابات لرستان گفت: از هم استانی های عزیزی که قصد شرکت در انتخابات ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر را دارند تقاضا می‌شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و کار را به روز پایانی موکول نکنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ناهیدپرویزپور امروز در جمع خبرنگاران اعلام اینکه روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از طریق روش‌های حضوری و غیر حضوری در حال انجام است، گفت: با توجه به‌ تجربه ادوار گذشته انتخابات تعداد زیادی از داوطلبان، فرایند ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت قانونی ثبت نام موکول می‌کنند.

وی ادامه داد: این امر بخصوص برای کسانی که قصد ثبت نام حضوری در دفاتر پیشخوان دولت و ستادهای انتخابات فرمانداری‌ها را دارند منجر به ازدحام جمعیت شده که علاوه بر اتلاف وقت داوطلبان، در شرایط بیماری کرونا ریسک ابتلاء به بیماری را افزایش می‌دهد.  

سخنگوی ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: از هم استانی های عزیزی که قصد شرکت در انتخابات ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر را دارند تقاضا می‌شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

پرویزپور در پایان خاطرنشان کرد: به داوطلبان گرامی  توصیه می‌شود حتی المقدور از روش‌های غیر حضوری اعلامی توسط ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام استفاده نمایند.

انتهای پیام/




Source link