به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد منصوری امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، گفت: در حال حاضر با توجه به روزهای پایانی سال و نیاز مردم به کالاهای اساسی، هیچ مشکلی برای تأمین این کالاها در لرستان وجود ندارد. وی افزود: در روزهای پایانی سال و با توجه به فرارسیدن عید نوروز، تأمین کالاهای […]



به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد منصوری امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، گفت: در حال حاضر با توجه به روزهای پایانی سال و نیاز مردم به کالاهای اساسی، هیچ مشکلی برای تأمین این کالاها در لرستان وجود ندارد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال و با توجه به فرارسیدن عید نوروز، تأمین کالاهای اساسی در صدر خرید عمومی قرار دارد، ما با اطمینان اعلام می‌کنیم که مردم می‌توانند تمام کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با قیمت مصوب تهیه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: اکنون در زمینه تأمین و توزیع تمامی کالاهای مورد نیاز مردم، شرایط بازار به صورت کاملاً عادی است، به جز روغن خوراکی که کمبود آن کشوری بود، اکنون طبق آمار و اطلاعات واصله از سایر استان‌ها، لرستان از لحاظ تأمین و توزیع روغن خوراکی در وضعیت نرمالی قرار دارد.

منصوری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۲۳۰ تن برنج، چهار هزار و ۲۲۰ تن روغن، ۱۱ هزار و ۶۶۴ تن شکر، ۱۵۲ تن گوشت قرمز منجمد و یک هزار و ۵۱۳ تن گوشت مرغ منجمد در لرستان توزیع شده است.

وی گفت: البته اکنون ۳۰ تن برنج، ۲۴۰ تن روغن، ۴۲۶ تن شکر، ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۰۹ تن گوشت مرغ منجمد در استان در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: در اسفندماه نیز به دلیل تأمین نیازهای مردم به کالاهای اساسی ۷۰۰ تن برنج، ۸۶۰ تن روغن و ۴۲۶ تن شکر در لرستان تأمین و توزیع شد که اکنون نیز ۳۰ تن برنج، ۱۴۰ تن روغن، ۴۲۶ تن شکر، ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۱۱ تن گوشت مرغ منجمد در انبارهای استان موجود است.

منصوری، سهمیه هر شهرستان بر اساس درصد جمعیتی را نیز اعلام کرد و اظهار داشت: شهرستان خرم آباد با ۲۸ درصد بیشترین و رومشکان و چگنی با دو درصد کمترین سهمیه را دارند.

وی، از مردم خواست در این ایام اگرچه نظارت ویژه بر کالاهای اساسی استان وجود دارد اما در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار به خصوص کالاهای اساسی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عرضه خارج از شبکه، با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان در میان گذارند.



Source link