معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده‌های کم برخوردار در راستای حمایت از آنان طی روزهای اخیر طرحی با عنوان کتاب گردانی در مدارس استان آغاز شده است.


نصرالله بازگیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: با توجه به گرانی کتاب‌های کمک آموزشی در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند طی روزهای اخیر تدابیری اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا رو یک شنبه طرحی را در تمام مدارس متوسطه استان آغاز کردیم افزود: در این طرح مدیران مدارس از دانش آموزانی که در سال جاری و سال گذشته موفق به حضور در دانشگاه شده اند می خواهند که کتاب های کمک اموزشی خود  را به صورت داوطلبانه در اختیار مدارس قرار دهند.

 معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: طی دو روز اخیر خوشبختانه از این طرح در مدارس سراس استان استقبال خوبی صورت گرفته و دانش‌آموزان متعددی با حضور در مدارس کتاب‌های کمک آموزشی خود را تحویل می‌دادند.

بازگیریان با اشاره به اینکه مدیران پس از دریافت این کتاب‌ها آن ها را  در اختیار دانش آموزان مستضعف قرار می‌دهند، تصریح کرد: اولویت دریافت کتاب با دانش‌آموزان سال سوم است و این طرح تا زمانی که از آن استقبال شود ادامه دارد.

 

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link