به گزارش خبرگزاری مهر، علی نبیان در بازدید از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم خرم‌آباد و مسئولین استان افتتاح این ورزشگاه بوده که پیگیر تأمین منابع برای تکمیل پروژه بودیم. وی گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با استاندار لرستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم و وعده داده […]



به گزارش خبرگزاری مهر، علی نبیان در بازدید از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم خرم‌آباد و مسئولین استان افتتاح این ورزشگاه بوده که پیگیر تأمین منابع برای تکمیل پروژه بودیم.

وی گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با استاندار لرستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم و وعده داده بودیم که قبل از پایان سال ۹۹ بازدیدی از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و بروجرد داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی افزود: تأمین منابع مالی سبب می‌شود مقداری پروژه‌ها طویل زمان پیدا کنند؛ هم‌اکنون این پروژه ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع و در هشت طبقه بنا شده و ساختمان اصلی آن ۹ هزار و ۹۷۰ مترمربع و مساحت ساختمان جنبی ورزشگاه ۸۲۰ متر مربع است.

نبیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به پایان خواهد رسید، گفت: برنامه‌ریزی شده که سال آینده این ورزشگاه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه ورزشی هزینه شده است، افزود: تلاش دولت این است که بتواند با تأمین منابع آن وعده خود را عملیاتی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: تجهیزات مورد نیاز از جمله چراغ و صندلی‌ها خریداری شده است؛ نیاز است استان نیز همکاری کند به عنوان مثال برای چمن زمین ورزشگاه نیاز به منابع آبی است و مسئولین استان علاوه بر آب؛ برق این پروژه را تأمین کنند.

نبیان گفت: در سیلاب فروردین دو سال گذشته مردم لرستان دچار خسارت شدند، ما نیز با مشاور صحبت کردیم و طرح‌هایی ارائه داده شد که همزمان با بهره‌برداری ورزشگاه، جمع‌آوری آب‌های سطحی اطراف ورزشگاه در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: با مدیر کل راه و شهرسازی لرستان نیز صحبت شده برای محور مواصلاتی از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان مسیر دسترسی آماده سازی شود.



Source link