رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در حال حاضر با توجه به روزهای پایانی سال و نیاز مردم به کالاهای اساسی، هیچ مشکلی برای تامین این کالاها در استان وجود ندارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهزاد منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای پایانی سال و با توجه به فرارسیدن عید نوروز، تامین کالاهای اساسی در صدر خرید عمومی قرار دارد، ما با اطمینان اعلام می‌کنیم که مردم می‌توانند تمام کالاهای اساسی موردنیاز خود را با قیمت مصوب تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در زمینه تامین و توزیع تمامی کالاهای موردنیاز مردم، شرایط بازار به صورت کاملا عادی است، به جزء روغن خوراکی که کمبود آن کشوری بود، اکنون طبق آمار و اطلاعات واصله از سایر استان‌ها، لرستان از لحاظ تامین و توزیع روغن خوراکی در وضعیت نرمالی قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از توزیع پنج هزار و ۲۳۰ تن برنج، چهار هزار و ۲۲۰ تن روغن، ۱۱ هزار و ۶۶۴ تن شکر، ۱۵۲ تن گوشت قرمز منجمد و یک هزار و ۵۱۳ تن گوشت مرغ منجمد در لرستان طی سال جاری خبر داد.

منصوری بیان داشت:در حال حاضر نیز ۳۰ تن برنج، ۲۴۰ تن روغن، ۴۲۶ تن شکر، ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۰۹ تن گوشت مرغ منجمد در استان در حال توزیع است.

وی ادامه داد: در اسفندماه نیز به دلیل تامین نیازهای مردم به کالاهای اساسی ۷۰۰ تن برنج، ۸۶۰ تن روغن و ۴۲۶ تن شکر در لرستان تامین و توزیع شد که اکنون نیز ۳۰ تن برنج، ۱۴۰ تن روغن، ۴۲۶ تن شکر، ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۱۱ تن گوشت مرغ منجمد در انبارهای استان موجود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، سهمیه هر شهرستان براساس درصد جمعیتی را نیز اعلام کرد و اظهار داشت: شهرستان خرم‌آباد با ۲۸ درصد بیشترین و رومشکان و چگنی با ۲ درصد کمترین سهمیه را دارند.

منصوری از مردم درخواست کرد اگرچه نظارت ویژه بر کالاهای اساسی استان وجود دارد، اما در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار خصوصا کالاهای اساسی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عرضه خارج از شبکه، با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان در میان گذارند.

انتهای پیام/




Source link