به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در حاشیه شورای اطلاع رسانی لرستان با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات در استان لرستان گفت: فرآیند انتخابات طبق برنامه زمانی تعیین شده در حال انجام است. وی تصریح کرد: متقاضیان کاندیداتوری برای تسهیل در روان‌سازی امور با توجه به شرایط کرونایی و لزوم عدم مراجعه […]



به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در حاشیه شورای اطلاع رسانی لرستان با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات در استان لرستان گفت: فرآیند انتخابات طبق برنامه زمانی تعیین شده در حال انجام است.

وی تصریح کرد: متقاضیان کاندیداتوری برای تسهیل در روان‌سازی امور با توجه به شرایط کرونایی و لزوم عدم مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها، می‌توانند ثبت نام را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه داوطلبان با مراجعه به آدرس http://entekhabat.moi.ir از طریق نصب اپلیکیشن وزارت کشور بر روی گوشی اندروید یا کامپیوتر شخصی، مراجعه به کافی نت و انجام مراحل ثبت نام با می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

ثمینی افزود: در نهایت چنانچه داوطلب از روش‌های مذکور موفق به ثبت نام نشود با مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی از اولین زمانی که قانون گذار تعیین کرده است استفاده کنند و ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند گفت: ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت ۷ روز تا ۲۶ اسفند ادامه می‌یابد و ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد و برگه عدم سو پیشینه برای داوطلبان شورای شهر و روستا الزامی است.



Source link