به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا مرادیان در سخنانی اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله موثق، در روزهای گذشته مبنی بر وجود حفاران غیرمجاز در منطقه «هنام گریت» از توابع شهرستان خرم‌آباد، دو متهم غیربومی با هویت مشخص دستگیر شدند. وی با اشاره به همکاری به‌موقع پاسگاه انتظامی «ازنا سکوند»، افزود: چهار متهم […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا مرادیان در سخنانی اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله موثق، در روزهای گذشته مبنی بر وجود حفاران غیرمجاز در منطقه «هنام گریت» از توابع شهرستان خرم‌آباد، دو متهم غیربومی با هویت مشخص دستگیر شدند.

وی با اشاره به همکاری به‌موقع پاسگاه انتظامی «ازنا سکوند»، افزود: چهار متهم در حال حفاری از تپه تاریخی «هنام‌گریت» بودند که دو نفر از آنها در عملیات مشترک یگان حفاظت میراث‌فرهنگی و عوامل پاسگاه «ازنا سکوند» دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت‌میراث‌فرهنگی لرستان ادامه داد: دو نفر دیگر در کوهستان متواری شدند که تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

سرهنگ مرادیان عنوان کرد: همچنین تعدادی آلات و ادوات حفاری ازجمله موتوربرق، پیکور دستی، فلزیاب دستی، جرثقیل دستی نیز از متهمان کشف و ضبط شد و پرونده آنها در مراجع قانونی تحت بررسی است.



Source link