به گزارش خبرنگار مهر، امیرمحمد نظر پوری روز دوشنبه در آئین بهره برداری از طرح‌های آبخیزداری سلسله با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آبخیزداری، اظهار داشت: طرح‌های آبخیزداری در تقویت سفره‌های آب زیرزمینی، پوشش گیاهی، جلوگیری از فرسایش خاک و مهار سیلاب‌ها نقش مهمی دارند. وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۳ هزار متر […]



به گزارش خبرنگار مهر، امیرمحمد نظر پوری روز دوشنبه در آئین بهره برداری از طرح‌های آبخیزداری سلسله با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آبخیزداری، اظهار داشت: طرح‌های آبخیزداری در تقویت سفره‌های آب زیرزمینی، پوشش گیاهی، جلوگیری از فرسایش خاک و مهار سیلاب‌ها نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۳ هزار متر مربع عملیات آبخیزداری در قالب ۳ طرح آبخیزداری و با صرف اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در مناطق کهمان و تملیه اجرا شده‌اند و به میزان چهار هزار متر مکعب عملیات آبخیزداری سنگی، ملاتی در شهرستان در حال اجرا است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سلسله گفت: همچنین اجرای عملیات آبخیزداری در دو منطقه قلایی و خرگوشناب نیز به اداره کل منابع طبیعی استان پیشنهاد شده که در حال بررسی هستند.



Source link