مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز از کتاب اعلام شهدای زن لرستان رونمایی خواهد شد، همچنین از تعدادی از زنان ایثارگر استان تجلیل می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود زرین‌جویی پیش از ظهر امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز گرامی‌داشت ۴۸۳ شهید و ۳۹۱جانباز زن استان لرستان، اظهار کرد: امروز در نخستین روز از هفته دفاع‌مقدس گرامی می‌داریم یاد و خاطره ۱۷ هزار شهیده زن کشور و همچنین ۸۷۴ شهید و جانباز لرستانی که به عنوان لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در ایران اسلامی نقش‌آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این یادواره از کتاب اعلام شهدای زن استان رونمایی خواهد شد همچنین از تعدادی از زنان ایثارگر استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به تقارن هفته شهدا با درخت‌کاری و منابع‌طبیعی، افزود: در هفته شهدا به یاد ۶۳۰۰ شهید لرستان، به یاد هر شهید نهالی را خواهیم کاشت.

زرین‌جویی بیان داشت: برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، محفل انس با قرآن و همچنین غبارروبی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های هفته شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/




Source link