عصر امروز دو مرد جوان که از یک خانم در برابر تعرض چند فرد اراذل و اوباش دفاع کرده‌ بودند مورد حمله قرار گرفته و زخمی شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عصر امروز دو مرد جوان که در خیابان ۶۰ متری این شهر از یک خانم در برابر تعرض چند فرد اراذل و اوباش دفاع کرده‌ بودند مورد حمله قرار گرفته و زخمی شدند.

گزارش میدانی خبرنگار فارس حاکی از آن است که حوالی عصر امروز یک خانم مورد تعرض چند فرد قرار گرفته تلاش می‌کند از دست آنها فرار کند و برای در امان ماندن از تعرض اراذل و اوباش به داخل یک مغازه می‌رود.

چند تن از افراد حاضر در محل نیز با دیدن این صحنه به دفاع برخاسته و اجازه تعرض به این خانم را نمی‌دهد. 

نهایتا پس از مشاجره و درگیری کوچکی که ایجاد می‌شود اراذل و اوباش دست از تعرض به آن خانم بر می‌دارند و از محل متواری می‌شوند اما پس از دقایقی با کمک چند نفر دیگر به محل برگشته و با آن دو مرد جوانی که اجازه تعرض به آنها را نداده و در راستای امر به معروف و نهی از منکر در مقابلشان ایستاده بودند درگیر می‌شوند و آنها را مجروح می‌کنند.

یکی از این افراد مجروح شده به خبرنگار فارس گفت: من این افراد را نمی‌شناختم و مشکلی با کسی نداشتم اما وقتی دیدم در حال ایجاد مزاحمت به یک خانم هستند و آن خانم به ما پناه آورده در مقابل تعرض آنها ایستادگی کردم.

وی که از ناحیه سر مجروح شده بود، افزود: تنها هدف من از این کار کمک به آن خانم و انجام امر به معروف و نهی از منکر بود.

شایان ذکر است ماموران انتظامی نیز بلافاصله در محل حاضر شده و عملیات شناسایی و دستگیر این اراذل و اوباش را دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/




Source link