معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت این مهم تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی پیش از ظهر امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرات شهدای زن و همچنین ایثارگر لرستان، اظهار کرد: این‌گونه جلسات از باب یادآوری و قدردانی است، اما به طور قطع اقدامات فرهنگی و برنامه‌ریزی‌ها بایستی به شکلی باشد که تجلیل از مقام ایثار و شهادت به صورت فرآیندی و در طول زمان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: الگوها و معیارهای مقاومت و ایثار و شهادت در زمان قبل از پیروزی، جنگ تحمیلی و بعدها مدافعان حرم، باید روز به روز عمیق‌تر و تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به حضور حماسی زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب و هشت سال دفاع‌مقدس، افزود: زنانی با توانمندی فنی همچون پزشکی و پرستاری در خط‌وط مقدم جبهه ایثارگری کردند و نیز بانوانی که در عملیات‌های بمباران جانباز و یا شهید شدند.

ثمینی با تاکید بر نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تا زمانی که این فرهنگ به طور عملی در نقاط مختلف در فکر فرزندان جاری شود از توطئه‌های شوم دشمنان در امان هستیم.

وی بیان داشت: بایستی بر اساس اندیشه‌های بازماندگان جنگ و خانواده‌های شهدا برنامه‌های نرم‌افزاری را تولید کرد تا بتوان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار گام موثری برداشت.

انتهای پیام/ 




Source link