به گزارش خبرنگار مهر، شیرزاد نجفی امروز جمعه در مراسم روز درختکاری ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و ارائه گزارشی از کارها و فعالیت‌های انجام شده گفت: در هفته منابع طبیعی ۴۵ پروژه آبخیزداری با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ و ۹۹ در […]



به گزارش خبرنگار مهر، شیرزاد نجفی امروز جمعه در مراسم روز درختکاری ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و ارائه گزارشی از کارها و فعالیت‌های انجام شده گفت: در هفته منابع طبیعی ۴۵ پروژه آبخیزداری با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ و ۹۹ در ۵۳ حوزه آبخیز بیش از ۳۰۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری انجام گرفته است عنوان کرد: اجرای این سطح وسیع عملیات آبخیزداری، انقلابی بود که به واسطه زحمات همه همکاران به وقوع پیوست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان به تولید بیش از دو میلیون اصله نهال در ۷ نهالستان، توسعه باغات در اراضی شیبدار، کاشت گیاهان دارویی، توسعه جنگل کاری و… اشاره کرد و افزود: هدف از انجام این کارها اشتغال زایی و تولید بوده است که امیدواریم بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف سازمانی بیش از پیش، پیشگام باشیم.



Source link