به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الشتر ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امروز با افتخار نام علی (ع) و اولاد علی را بر زبان می‌آوریم و در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم. وی با بیان اینکه حکومت اسلامی در قالب […]



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الشتر ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امروز با افتخار نام علی (ع) و اولاد علی را بر زبان می‌آوریم و در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی در قالب ولایت فقیه توسط امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و توسط فرزند زهرا امام خامنه ای مدیریت می‌شود، تصریح کرد: ما باید در این مقطع زمانی همه تلاش خود را برای ارتقای نظام به کار بگیریم و هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

امام جمعه الشتر یادآور شد: باید تلاش کنیم تا سربازان به حق رهبر معظم انقلاب باشیم.

حجت الاسلام موسوی همچنین به هفته نیکوکاری و سالروز تشکیل کمیته امداد اشاره کرد و اظهار داشت: بر ماست تا در این ایام شادی خود را با دیگر هموطنان‌مان تقسیم کنیم و مستضعفان و نیازمندان را دریابیم.

وی خاطرنشان کرد: به گونه‌ای به افراد نیازمند کمک کنیم که عزت و کرامت اسلامی آنها حفظ شود و اگر عیدی هست باید برای همه باشد.

امام جمعه الشتر همچنین روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را تبریک گفت و بیان داشت: بارها شنیده و دیده شده که درختان بلوط را قطع می‌کند و به جای آنها درختان گردو می‌کارند و این خلاف اخلاق اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دنیا بداند که انقلاب اسلامی بیداری اسلامی را انجام داده و محور مقاومت هم شکل گرفته است، افزود: کسانی که سرداران ما را به شهادت رساندند باید در انتظار انتقامی سخت باشند و خروج از خاورمیانه را در نظر داشته و لاف زدن را کنار بگذارند.

وی تصریح کرد: انشالله به زودی شاهد شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود.



Source link