نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بنیاد شهید به منظور ایجاد اشنتغال برای فرزندان شهدا ضروری است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه  پایه‌ی که امام خمینی (ره) دنبال کرد همان مسیر ائمه اطهار بود، اظهارکرد: شکل‌گیری یک جریان منتفذ سالم فرهنگی و دینی که در دل سختی‌ها و دشواری‌ها ایجاد شده بود منجر به سرنگونی نظام سلطه شد، البته پس از پیروزی انقلاب دشمن همواره با اشکال مختلف از جمله جنگ، کودتا، تحریم و فتنه و آشوب به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: مردم لرستان نیز از صبحدم انقلاب علاوه برحفظ امنیت خود برای ایجاد امنیت دیگر استان‌ها هم ورود کردند، تقدیم ۶۳۰۰ شهید زمانی که جمعیت استان یک میلیون بود نشان دهنده وفاداری مردم به انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تاسیس بنیاد شهید در همان اوان انقلاب به منظور رسیدگی به وضع عاطفی خانواده شهدا معیشت و اشتغال آنها نشان دهنده تیزبینی امام خمینی (ره) بود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) کار خودش را انجام داد رهبر معظم انقلاب هم که رهنمودهای لازم را مطرح می‌کنند، اکنون این ما هستیم که بایستی این مسیر را با قدرت با همان جریان منتفذ فرهنگی و دینی همچنین با برنامه، فکر و طرح ادامه بدهیم.

وی تاکیدکرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ی باشد که جایگاه معنوی، فرهنگی دینی و معیشتی شهدا و خانواده شهدا حفظ شود، جایگاه و منزلت خانواده شهدا باید از همه جهات مورد توجه قراربگیرد .

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه استان یک موقعیت ویژه دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: ما در استان با نرخ بالای بیکاری، تورم وعدم رونق کسب و کار مواجه هستیم که در این میان بیکاری۶۸۰۰ خانواده شهدا هم مشهود است، این درحالی است که ما سرشار از ظرفیت‌های متعدد از آب فراوان، معادن، گیاهان دارویی شیلات و گردشگری هستیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: انتطار ما این است که هلدینگ‌های بنیاد شهید در حوزه صنایع تبدیلی سرمایه‌گذاری کنند تا برای فرزندان شهدا ایجاد اشتغال‌زایی شود.

انتهای پیام/




Source link