معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: تعداد کل انبارهای لرستان ۱۱۶ هزار و ۲۰ مورد است که ۱۱ هزار و ۸۲۷ مورد در مجموعه صنفی و صنعتی بوده و مابقی در مجموعه روستایی و زراعی هستند.


فریبرز حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی چند ماه گذشته با همکاری سازمان تعزیرات در حوزه مقابله با انبارهای غیر مجاز در استان اقدامات بسیاری خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه کشفیات کالاهای غیرمجاز استان لرستان رتبه چهارم کشور را کسب کرد، افزود: با توجه به اقداماتی که انجام شده در حال حاضر انبارهای ثبت نشده در سامانه جامع انبارها در لرستان بسیار کم هستند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان بیان کرد: در حال حاضر مهمترین مشکلی که در بحث انبارها وجود دارد مشکلات مربوط به صدور حواله برای کالاهای وارد شده و خارج شده از انبارها است که به طور جد در حال کارکردن در این حوزه هستیم زیرا با محقق شدن این کار بحث مبارزه با کالاهای قاچاق پیشرفت چشم گیری می‌کند.

حسامی با اشاره به اینکه تعداد انبارها و مراکز نگهداری کالا در مجموعه صنفی و صنعتی تعداد ۱۱ هزار و ۸۲۷ مورد است، تصریح کرد: در  مراکز روستایی و زراعی تعداد انبارها  ۱۰۴ هزارو  ۱۹۲  مورد است در نتیجه  تعداد کل انبارهای لرستان  ۱۱۶ هزار و ۲۰  مورد است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link