معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان گفت: در حوزه تامین برنج برای عید امسال ۷۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان و ۷۰۰ تن برنج تایلندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تامین شده است.


مسعود میرموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: برای کنترل قیمت‌های کالاهای اساسی در روزهای منتهی به سال نو تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است و در حال حاضر در حوزه شکر و قند هیچگونه مشکلی در بازار وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو شکر بسته بندی شده هشت هزار و ۷۰۰ تومان است، افزود: این میزان برای قند ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان بوده همچنین در راستای تامین شکر برای اصناف نیز سهمیه مورد نیاز استان را جذب کرده‌ایم که برای آنان قیمت هر کیلوگرم شکر ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان بیان کرد: در حوزه تامین برنج نیز اقدامات خوبی مانند جذب سهمیه ۷۰۰ تنی برنج هندی و جذب سهمیه ۷۰۰ تنی برنج تایلندی انجام شده است که قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۱۸ هزار تومان و قیمت هرکیلوگرم برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

میرموسوی با اشاره به بازار میوه در روزهای منتهی به شب عید تصریح کرد: امسال قصد داریم در حوزه تامین سیب مورد نیاز استان از ظرفیت بومی استفاده کنیم و در همین راستا پنج هزار تن سیب بروجرد در سرد خانه‌ها ذخیره سازی شده‌ است که کیفیت دو هزار و ۵۰۰ تن از آنان عالی است.

انتهای پیام/ ۸۵۰۲۰




Source link