به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در حاشیه نشست مشترک معاونین استاندار، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات لرستان گفت: جلسات و نشست‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تا زمان برگزاری، با هدف شناسایی و رفع مشکلات ادامه خواهد داشت. وی، نیروهای اجرایی را از عوامل مهم […]



به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در حاشیه نشست مشترک معاونین استاندار، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات لرستان گفت: جلسات و نشست‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تا زمان برگزاری، با هدف شناسایی و رفع مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی، نیروهای اجرایی را از عوامل مهم انتخابات عنوان کرد و افزود: شناسایی و انتخاب عوامل حاضر در فرآیند انتخابات بسیار مهم است و باید این افراد با رعایت اصول و قوانین نسبت به وظایف خود عمل کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت بالای تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات اظهار داشت: انتخابات امانتی است از طرف مردم و باید در اوج اقتدار و کاملاً بی‌طرفانه برگزار شود.

خادمی تصریح کرد: استفاده از تجربیات انتخابات گذشته، شناسایی و رفع نقایص و تهدیدات احتمالی و آموزش عوامل انتخاباتی از مهم‌ترین نکاتی است که در برگزاری انتخابات پیش رو باید مدنظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: هماهنگی و همفکری فرمانداران و سایر عوامل اجرایی در کنار بهره گیری از توان افراد معتمد، نقش مؤثری در امنیت انتخابات ایفا خواهد کرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: همان گونه که مردم اقدامات صادقانه مسئولین را می‌بینند هر گونه نقص را نیز متوجه می‌شوند، از این رو باید با رعایت اصل بی طرفی و تلاش مضاعف مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم برای مردم فراهم شود.



Source link