حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به راه ارتباطی خرم آباد – پلدختر اظهار داشت: این پروژه دو بحث دارد، یکی بحث اصلاح کامل جاده بوده که حدود ۳۰ کیلومتر اصلاح مسیر در آن داریم. وی با تاکید بر اینکه در این مسیر حدود هشت هزار متر تونل […]



حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به راه ارتباطی خرم آباد – پلدختر اظهار داشت: این پروژه دو بحث دارد، یکی بحث اصلاح کامل جاده بوده که حدود ۳۰ کیلومتر اصلاح مسیر در آن داریم.

وی با تاکید بر اینکه در این مسیر حدود هشت هزار متر تونل داریم عنوان کرد: قطعاً این مسیر یک پروژه چهار تا پنج ساله است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دو قطعه از این پروژه از سوی قرارگاه خاتم و یک پیمانکار دیگر در دستور کار قرار گرفته و دو قطعه دیگر آن هنوز باقی مانده است.

کاظمی با اشاره به اینکه هدف ما این بود که اعتباری اخذ کنیم و این چهار قطعه را فعال کنیم افزود: همچنین بحث ماده ۵۶ و مشارکت بانک‌ها را در اجرای این پروژه در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی را گرفتیم تصریح کرد: مانعی در این رابطه در بانک ملی وجود دارد چرا که قرار است یک کنسرسیوم بانکی بوده و در اجرای این پروژه حمایت داشته باشد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بانک پارسیان و بانک سپه اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: همچنین موانع موجود در بانک ملی هم در حال رفع است.

کاظمی تصریح کرد: در این راستا ۳۳۰ میلیارد از طریق کنسرسیوم بانک‌ها در رابطه با این پروژه حمایت مالی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همچنین پیگیر هستیم که اعتباری از طریق آقای «نوبخت» برای پروژه اخذ کنیم گفت: این اعتبار در حال پیگیری است تا زمانی که اعتبار بانک‌ها در اختیار پروژه قرار می‌گیرد.

همچنین ببینید :
مسئولان پاسخگوی جوانان بیکار لرستان باشند/ ضرورت انسجام نمایندگان



Source link