سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برای جابجایی پادگان امام حسین(ع) به 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی در گفتگوی ویدئویی با خبرگزاری فارس اظهار داشت: بنا به توافق صورت گرفته در سال ۹۶ با استانداری لرستان، قرار بوده شهریور سال ۹۸ پادگان را تخلیه کنیم و تحویل میراث فرهنگی بدهیم اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات توسط دولت به سپاه، این تاریخ به زمان دیگری موکول شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر دولت این مبلغ را به طور کامل پرداخت کند، سپاه نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ پادگان را تخیله میکند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان داشت: قرار بوده دولت مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در ۳ قسط به سپاه بدهد که پادگان جدید را احداث و حریم قلعه را تخلیه کنیم.

سردار کشکولی افزود: قسط اول این مبلغ، سال ۹۶ پرداخت شده و مقرر شد، دو قسط دیگر به صورت اوراق در سال ۹۷ و ۹۸ پرداخت شود.

وی ادامه داد: با پرداخت قسط اول، عملیات اجرایی پادگان در خیابان ۶۰ متری آغاز شد و هم اکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: اما دولت در پرداخت دو قسط بعدی نتوانست کاری را انجام دهد و قسط دوم در مهرماه امسال (۹۹) پرداخت شد.

سردار کشکولی گفت:محدودیت های مالی و تحریم ها مزید بر علت شد و به گرانی ها برخوردیم لکن در استان به این نتیجه رسیدیم که با ۶۰ میلیارد تومان نمیتوانیم پادگان جدید را تکمیل کنیم و باید این رقم افزایش پیدا کند.

سردار کشکولی

همچنین ببینید :
سوء استفاده از مرگ دکتر بخشی برای اغراض شخصی و سیاسی جفا در حق جامعه پزشکی است
  • نویسنده : مصطفی باقری