نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه شیلات سپیددشت آماده واگذاری به بخش خصوصی شد،گفت: توسعه صنایع تبدیلی شیلات در خرم آباد گامی استوار برای ایجاد درآمد پایدار اقتصادی برای مردم تلقی می‌شود.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی درباره وضعیت توسعه صنعت شیلات در خرم آباد،گفت: شیلات سپیددشت جهت تکمیل و بهره‌برداری در قالب ماده ۲۷، آماده واگذاری به بخش خصوصی شدو با عملیاتی شدن این واگذاری، می توان برای بسیاری از افراد فرصت‌های اشتغال ایجاد کرد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امید است به‌زودی با شروع به کار شیلات عظیم سپیددشت شاهد حضور هلدینگ بزرگ و ایجاد صدها اشتغال برای مردم استان باشیم.

نماینده خرم‌آباد

وی اضافه کرد: چنانچه مجتمع به هلدینگ‌های مرتبط با بانک‌ها و یا بخش‌های خصوصی با توان مالی بالا واگذار شود، می‌توان اشتغال‌زایی گسترده‌ای را برای اهالی منطقه فراهم کرد.

ویس کرمی ادامه داد: با بهره گیری از توان بخش خصوصی بویژه با اجرایی قانون اصل ۴۴ می توان فرصتهای جدید اشتغال جدید در خرم آباد نه تنها ایجاد کرد بلکه می‌توان صنایع فرآوری در حوزه شیلات را به نحو منطقی گسترش داد.

ورود بخش خصوصی نرخ بیکاری را کاهش میدهد

نماینده خرم‌آباد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس افزود: با بها دادن به بخش خصوصی می توان بسیاری از صنایع تولیدی را احیا کرد تا در نهایت بتوان با ورود بخش خصوصی نرخ بیکاری را در کشور کاهش داد.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با بیان اینکه شیلات سپیددشت آماده واگذاری به بخش خصوصی شد یادآورشد: توسعه صنایع تبدیلی در حوزه شیلات در خرم آباد گامی استوار برای ایجاد درآمد پایدار اقتصادی برای مردم تلقی می شود.

ایجاد ناحیه صنعتی جدید در شهرستان دورود

همچنین ببینید :
راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت
  • منبع خبر : خانه ملت