فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری شرور منطقه مسکن مهر خرم‌آباد در پی عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

دستگیری شرور مسلح در خرم آباد

به گزارش پایگاه خبری قلم لر، عباس دولتشاهی گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در مسکن مهر، بلافاصله اکیپی جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام که مشاهده می‌گردد تعداد ۲ نفر بهویت معلوم با در دست داشتن سلاح سرد با همسایگان خود درگیر و در حال تخریب تجهیزات ساختمان هستند.

وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت و شدت درگیری تعداد ۴ اکیپ متشکل از کلانتری ۱۴ کوی ارتش و یگان امداد در محل حاضر و محل را محاصره می‌نمایند که فرد شرور به سوی یکی از مامورین با سلاح سرد حمله ور می گردد که مامورین با اقتدار فرد شرور را از ناحیه ساق پا با اصابت گلوله مجروح و دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار داشت: فرد دیگر که با یکدستگاه خودرو اسپورتیج قصد فرار داشت با تعقیب و گریز ماموران و شلیک گلوله خودرو متوقف شد که با بجا گذاشتن خودرو محل را ترک و متواری شد که با توجه به شناسایی فرد فراری، تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد.

دولتشاه خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه پلیس در دفاع از شهروندان و دستگیری ذلت بار فرد شرور موجبات خوشحالی اهالی محل شد و به حول وقوه الهی و با هماهنگی و حمایت دستگاه قضایی عاقبت سخت و پشیمان کننده‌ای در انتظار این افراد خواهد بود.

همچنین ببینید :
ادامه جستجو برای یافتن جسد شخص غرق شده در بیشه  
  • نویسنده : رضا ملکی