سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان، گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در سطح استان جرمِ مشهود محسوب می شود.

سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان، گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در سطح استان جرمِ مشهود محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری قلم لر ، استاندار لرستان در جلسه ستاد استانی که صبح امروز ۲۴ تیر ماه برگزار شد، با تاکید بر لزوم برخورد قانونی با صاحبان مراسمات ترحیم و عروسی در سطح استان، گفت: برگزاری اینگونه مراسمات مصداق به خطر انداختن جان مردم و جرمِ مشهود است و فرمانداران، نیروی انتظامی و دادستانی در سطح استان باید ضمن تعطیلی مراسمات ترحیم و عروسی، با صاحبان آن برخورد قانونی لازم را بعمل آورند.

سید موسی خادمی تصریح کرد: تمام محدودیت های مصوب در جلسه پانزدهم تیر ماه ستاد به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید و دستگاه های نظارتی موظف هستند نظارت لازم را بر اجرای دقیق مصوبات داشته باشند.

وی ادامه داد: اصناف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن برخورد قانونی با متخلفین، نسبت به پلمپ نمودن کافی نت ها و چاپخانه هایی که اعلامیه و بنر مراسم ترحیم چاپ می کنند اقدام نموده و با کمک نیروی انتظامی و شهرداری، بنرهای مراسمات ترحیم را از سطح شهرهای استان جمع آوری نمایند.

استاندار لرستان تاکید کرد: کلیه سالن های آرایش و زیبایی در سطح استان از امروز تعطیل است و اصناف نظارت و اقدام لازم را در این خصوص صورت دهد.

خادمی در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط ویژه استان و در صورت تداوم وضع موجود، تمهیداتی در خصوص محدودیت های جدید در ابتدای هفته آینده ابلاغ می گردد.

همچنین ببینید :
مصدومیت علیرضا بیرانوند جدی شد