مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خرم‌آباد گفت: خانواده 460 زندانی در خرم‌آباد تحت حمایت این انجمن قرار دارند همچنین برای بیش از یک هزار خانواده زندانیان لرستانی در کمیته امداد پرونده تشکیل شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خرم‌آباد گفت: خانواده ۴۶۰ زندانی در خرم‌آباد تحت حمایت این انجمن قرار دارند همچنین برای بیش از یک هزار خانواده زندانیان لرستانی در کمیته امداد پرونده تشکیل شده است.

اشرف بهلولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان خرم‌آباد برای خانواده‌های زندانی اقدام به تشکیل پرونده و ارائه خدمات مشاوره‌ای و رفاهی می‌کند.

وی با بیان اینکه این مجموعه یک انجمن نیمه‌دولتی و خصوصی است، افزود: در حال حاضر ۴۶۰ خانواده از زندانیان شهرستان خرم‌آباد تحت پوشش این مجموعه هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خرم‌آباد بیان کرد: از طرف دولت بودجه مشخصی به این مجموعه تعلق نمی‌گیرد و برای ارائه خدمات نیازمند کمک خیرین لرستانی هستیم.

بهلولی با اشاره به اینکه علاوه بر این مجموعه کمیته امداد امام خمینی نیز از خانواده زندانیان حمایت می‌کند، تصریح کرد: برای بیش از یک هزار خانواده زندانیان لرستانی در کمیته امداد پرونده تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بایستی از خانواده زندانیان حمایت‌های اقتصادی و مشاوره‌ای زیادی صورت گیرد زیرا با وجود بودن سرپرست خانواده در زندان بستر این موضوع که فرزندان این افراد نیز وارد وادی خلاف شوند بالا است.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه