مدیر عامل خانه مطبوعات استان لرستان گفت: طبق توافقنامه هیئت مدیره خانه مطبوعات در راستای فعالیت های ورزشی ،مقرر شد که تیم‌فوتسال خبرنگاران راه اندازی شود.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان لرستان گفت: طبق توافقنامه هیئت مدیره خانه مطبوعات در راستای فعالیت های ورزشی ،مقرر شد که تیم‌فوتسال خبرنگاران راه اندازی شود.
سید احمد موسوی در گفت وگو با سفیرافلاک، اظهار داشت: طبق توافقنامه هیئت مدیره خانه مطبوعات در راستای فعالیت های ورزشی، مقرر شد که تیم‌فوتسال خبرنگاران راه اندازی شود که برای ادامه این روند در اولین فرصت علاوه بر استفاده از پیشکسوتان عرصه فوتبال استان برای هدایت و مربیگری تیم فوتسال خبرنگاران، فراخوان جذب بازیکنان را خواهیم داد.

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان با اشاره به اینکه برای اولین بار تیم فوتسال خبرنگاران بصورت علمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد،گفت: این تیم بعد از شکل گیری به صورت رسمی و انسجام کامل در ایام سال به صورت مستمر و با تمرینات منظم در مسابقات رسمی شرکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: مطمئناً ما فقط به تشکیل تیم فوتسال خبرنگاران بسنده نخواهیم کرد که بعد از تشکیل و آمادگی لازم تیم، ضمن برگزاری دیدارهای تدارکاتی در جام های مختلف شهرستانی و استانی شرکت خواهند کرد و در برنامه بلند مدت خانه مطبوعات در صورت خدمت گذاری جام فوتسال مطبوعات کشور را با همکاری خانه مطبوعات استان های دیگر به صورت منطقه‌ای یا استانی برگزار خواهیم کرد.

موسوی با اشاره به راه اندازی تیم والیبال بانوان خبرنگاران استان گفت: در خصوص فعالیت ورزشی بانوان با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته از طرف خبرنگاران بانوان استان که بیشتر به والیبال علاقه مند بودند طبق توافق هیئت مدیره،تیم والیبال بانوان استان راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: انشالله بعد از معرفی مربی و بعد از فراخوان جذب بازیکن به صورت منسجم و رسمی این تیم فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

وی از راه اندازی شورای مشورتی در خانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: در راستای همفکری با اصحاب رسانه و هم‌اندیشی با خانه مطبوعات استان طبق توافقنامه با هیئت مدیره خانه مطبوعات، شورای مشورتی این خانه تشکیل خواهد شد.

وی اذعان داشت: برای تشکیل شورای مشورتی نیازمند کمک پیشکسوتان و صاحب نظران در عرصه رسانه که سوابق و تجربیات لازم را در انتقال مشاوره‌ها، همفکری ها و هم اندیشی ها دارند، هستیم و با افرادی که می‌توانند با خانه مطبوعات استان همفکری و همکاری کنند این آمادگی را داریم که از اندیشه‌های دوستان و همکاران رسانه‌ای بهره لازم را ببریم.

موسوی اضافه کرد: سعی داریم بعد از تشکیل شورای مشورتی که به صورت ماهانه، یک جلسه با اعضای این شورا برگزار شود که انشاالله بتوانیم از راهکارهای اعضای شورای مشورتی برای پیشبرد و پیشرفت استان استفاده کنیم.