جلسه شورای هماهنگی مدیران استان با حضور دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم در مجلس در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی مدیران استان با حضور دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم در مجلس در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قلم لر، مرتضی محمودوند در این جلسه در سخنانی گفت: امروز با توجه به تحریم های اقتصادی ظالمانه و کمرشکن قشر ضعیف و محروم با مشکلات فراوانی روبرو شده اند از این رو وظیفه ما مسئولان رفع مشکل این قشر است.

دکتر محمودوند اظهار داشت: دغدغه خدمتگزاری به قشر محروم باید در اولویت همه مسئولان قرار گیرد.

 وی با اشاره به اینکه با شعار و شعار زدگی هیچ مشکلی از محرومین و قشر آسیب پذیر برطرف نمی شود، عنوان کرد: با تمام توان پیگیر مطالبات کارگران مظلوم کشور به ویژه استان لرستان در بخش‌های مختلف هستیم.

 وی با اشاره به اینکه باید از تک تک ثانیه ها به خوبی استفاده کنیم، اظهار داشت: بنده به عنوان سرباز مردم استان لرستان با تمام توان در حوزه‌های کاری که مربوط به مجلس شورای اسلامی هست، برای رفع مشکل این استان مظلوم تلاش خواهم کرد و تعارفی با هیچکس ندارم.

وی تصریح کرد: برای احقاق حق مردم خرم آباد و دیارم هیچ گونه کوتاهی نخواهم داشت، و با تمام تلاش در چهارچوب قانون پیگیر مطالبات به حق این مردم مظلوم استان لرستان به ویژه حوزه انتخابی خرم آباد و چگنی خواهم بود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس یازدهم یادآور شد: به عنوان نماینده استان لرستان در شورای مرکزی و راهبردی مجلس شورای اسلامی حضور داشته و باید گفت، دفاع از مظلومیت این استان در همین شورا شروع شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما ۹ نفر نماینده این استان این است که هر کدام در کمیسیون‌های خاص و تاثیرگزار بر اساس سوابق کاری حضور پیدا کرده تا بتوانیم بخشی از مشکلات این استان را حل و فصل کنیم.

در این جلسه مدیران کل زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان لرستان گزارش عملکرد دستگاه مربوطه خود را ارائه دادند.

همچنین ببینید :
پیامدهای مخرب برنزه کردن پوست با استفاده از دستگاه در محیط‌های روبسته