رمنتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم با بیان اینکه کوهدشت و رومشکان از محروم‌ترین مناطق کشور است، گفت: همه امکانات را با جدیت تمام برای این شهرستان‌ها مطالبه می‌کنم و از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.

رمنتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم با بیان اینکه کوهدشت و رومشکان از محروم‌ترین مناطق کشور است، گفت: همه امکانات را با جدیت تمام برای این شهرستان‌ها مطالبه می‌کنم و از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.
منتخب مردم در مجلس یازدهم: فقر و محرومیت در کوهدشت و رومشکان بیداد می‌کند
به گزارش پایگاه خبری قلم لر به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن آمفی‌تئاتر اداره ارشاد کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات اسفند سال گذشته در کوهدشت و رومشکان در کمال آرامش برگزار شد و وحدتی بین گروه‌های سیاسی این شهرستان‌ها نیز به‌وجود آمد‌.

وی افزود: وحدت گروه‌های سیاسی در انتخابات اسفند کوهدشت و رومشکان وحدتی برای توسعه، رفاه مردم و پیشرفت اقتصادی در منطقه است.

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم ‌بیان کرد: ما می‌خواهیم که شایستگان در مسندهای مختلف کوهدشت و رومشکان حضور داشته باشند حتی اگر به بنده نیز رأی نداده باشند، خود افراد باید شایسته باشند و شایستگی خودشان را به اثبات برسانند.

مبلغی گفت: مسئولانی که توان گفت‌وگو با مردم را ندارند، مسئولان مناسبی برای خدمت به آنان نیستند، شایسته‌ترین‌ها باید در مسئولیت‌های مختلف حضور داشته باشند.

خط بطلان بر گروه‌بازی‌ها بکشیم

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: به غلط در بین ما رواج یافته‌ که کار نماینده جابه‌جایی مسئولان است، اتفاقاً این کار جزو وظایف نماینده نیست، ما باید فرهنگ جدیدی را به جامعه تزریق کنیم.

مبلغی اظهار داشت: هم‌اکنون توسط برخی افراد تحت‌فشار هستم که باید فلان کارها شود، اما هدف همه ما فقط خدمت به تمام مردم و توسعه کوهدشت و رومشکان است.

وی افزود: ما باید بر همه گروه‌بازی‌ها، باندبازی‌ها و سیاسی‌بازی‌ها خط بطلان بکشیم، ما همه با هم برادریم و باید برای توسعه کوهدشت و رومشکان تلاش کنیم.

محروم‌ترین مناطق کشور

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم با بیان اینکه هدف بنده برای حضور در انتخابات مطرح‌کردن خود نبوده‌است، عنوان کرد: اصلاً چیزی که مدنظرم نبود همین مسئله انتخابات بود، اما حالا که پیش آمده باید کار را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند که می‌شود به آنان خدمت صادقانه و خالصانه داشت، بیان کرد: ما وارث شهری هستیم که فقر و تنگدستی از چهره آن می‌بارد، کوهدشت انگار روستایی بزرگ بوده که سراسر محرومیت است و نام شهرستان بر آن گذاشته‌اند.

همچنین ببینید :
پیامدهای مخرب برنزه کردن پوست با استفاده از دستگاه در محیط‌های روبسته

مبلغی با اشاره به حداقل امکانات در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان گفت: اگر بگوییم این مناطق از محروم‌ترین مناطق کشور است، سخنی گزاف نگفته‌ایم و سزاوار است که امکانات کشوری به کوهدشت و رومشکان گسیل داده شود.

مطالبه برای رفع محرومیت

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: بنده در مطالبات خود از مسئولان و وزرا با جدیت تمام همه امکانات را برای کوهدشت و رومشکان مطالبه می‌کنم و از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.

مبلغی اظهار داشت: مردم به‌اندازه کافی در فقر و تنگدستی قرار دارند، وضعیت اقتصادی در کوهدشت و رومشکان به‌صورت مضاعف و چندبرابری بد است و مردم در بدترین شرایط معیشتی هستند.

وی افزود: شاید یکی از دلایل ناامنی در کوهدشت ریشه در مسائل اقتصادی داشته باشد که فقر و فلاکت است که همه مشکلات دیگر را به‌دنبال دارد، بنابراین وظیفه همه ما در خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنان خلاصه می‌شود.

تلاش برای اشتغال جوانان

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم عنوان کرد: باید تلاش کنیم که وضعیت اشتغال جوانان در شهرستان های کوهدشت و رومشکان بهبود یابد و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

وی با اشاره به ضرورت برخورد قاطع با اراذل و اوباش در کوهدشت بیان کرد: جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد، امکان حضور سرمایه‌گذار را نخواهد داشت.

امروز فقط روز کار است

مبلغی با تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات اسفند کوهدشت و رومشکان گفت: کارگروه اشتغال در کوهدشت هرچه سریع‌تر تشکیل شود که حق مردم به آنان داده نشده و باید در جهت احقاق حق آن تلاش کنیم.

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: امروز فقط روز کار است و چیز دیگری غیر از آن مدنظرمان نیست، می‌خواهیم از توان و امکانات در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

مبلغی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: باید نظارتی به‌طور مداوم بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد و خیر ما و سلامت ادارات ما در نظارت دائمی‌ست.