استاندار لرستان گفت: اعتبارات دولتی در سال جاری به طرح‌های با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد اختصاص می‌یابد تا به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.

استاندار لرستان گفت: اعتبارات دولتی در سال جاری به طرح‌های با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد اختصاص می‌یابد تا به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.

سید موسی خادمی روز شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پل شهدای دانش آموز بروجرد افزود: در استان لرستان پروژه های نیمه تمامی وجود دارد که اعتبارات دولتی به پروژه هایی داده می شود که پیشرفت زیادی داشته و امسال به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد: در بدو ورود به لرستان ۲ پروژه زیر گذر خرم آباد و پل شهدای دانش آموز بروجرد نیمه تمام بودند که تبدیل به معضل شده و مشکلاتی را به دنبال داشتند و تلاش شد تا با برنامه ریزی تکمیل شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: پروژه های شهری باید در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند چرا که روزانه مردم با این پروژه ها درگیر بوده و باید سریع افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.

خادمی با اشاره به این که آمار مبتلایان به کرونا در بروجرد بسیار بالا است، گفت: دلفان، بروجرد، خرم آباد و دورود از شهرهای آلوده به کرونا هستند که بروجرد با فاصله زیادی در صدر قرار دارد.

وی اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی همچنان باید مد نظر قرار گیرد و باید دقت شود که کرونا تموم نشده و همچنان خطرناک است که استان لرستان از جمله استان هایی است که در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

استاندار لرستان اضافه کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بروجرد زیاد است و باید همه مردم همکاری کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

همچنین ببینید :
ثبت همزمان تصویر ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

خادمی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح این پروژه افزود: از افتتاح این پروژه خیلی خوشحال بودم ولی نگران هستم و این که کاش مراسم به گونه ای دیگر برگزار می شد.