مدیر کل بهزیستی لرستان از ارائه خدمات موبایل ون و موبایل سنتر در مناطق پرخطر استان خبر داد. به گزارش قلم لر، دکتر کرم یاری با اعلام این خبر افزود: به مناسبت آغاز سال نو و همچنین در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در مراکز کاهش آسیب، خدمات ویژه ای علاوه بر ارائه خدمات روزانه […]

مدیر کل بهزیستی لرستان از ارائه خدمات موبایل ون و موبایل سنتر در مناطق پرخطر استان خبر داد.

به گزارش قلم لر، دکتر کرم یاری با اعلام این خبر افزود: به مناسبت آغاز سال نو و همچنین در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در مراکز کاهش آسیب، خدمات ویژه ای علاوه بر ارائه خدمات روزانه به مقیمان و مراجعین این مراکز در ایام نوروز ارائه گردیده است.

وی افزود: وسایل بهداشتی نظیر سرنگ، پد الکلی، وسایل ضدعفونی، صابون، مایع دستشویی، دستکش یک بار مصرف و … در مراکز کاهش آسیب و پاتوق ها به معتادین متجاهر تحویل داده شده است.

یاری یادآور شد: علاوه بر این به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ضد عفونی خانه های تیمی و پاتوق ها، ارائه خدمات موبایل ون در مناطق پر خطر و حاشیه ای و ارائه خدمات مرگزگذری و تیم سیار از دیگر اقدامات این اداره کل در سراسر استان بوده است.

مدیر کل بهزیستی لرستان همچنین از توزیع ۴۴۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های کودکان کار خبر داد و افزود: توزیع بسته های بهداشتی و غذایی توسط همکاران اورژانس اجتماعی و مراکز حمایتی آموزش کودک و خانواده در سراسر استان صورت پذیرفت.

همچنین ببینید :
هشدار پلیس فتا در خصوص پیامک‌های جعلی ایام نوروز