نشست خبری ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان به ریاست حجت الاسلام مرتضی محمدیان برگزار شد.

نشست خبری ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان به ریاست حجت الاسلام مرتضی محمدیان برگزار شد.

به گزارش قلم لر، این نشست که عصر روز شنبه ۵ بهمن برگزار شد، به نکاتی در خصوص فعالیت این ائتلاف در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره شد.
محمدیان در این نشست با بیان اینکه این ائتلاف متشکل از ۳۳ نیرو می باشد که ۱۰ نفر آنها جوان هستند، افزود: نیروهای ما از پرنسل بازنشسته سپاه هستند کا با ما هکاری دارند.
وی با بیان اینکه این ائتلاف برای اجرایی شدن گام دوم انقلاب تشکیل شده، افزود: وظیفه ما فعالیت در عرصه انتخابات است.
محمدیان با اشاره به اینکه افکار عمومی بایستی به سمتی هدایت شود که مجلس ما باید متشکل از افراد انقلابی باشد، خاطر نشان کرد: ما از کاندیداهای انقلابی دعوت کرده ایم و با شماری از آنها مصاحبه و همچنین تعهد نامه از آنها اخذ کرده ایم.
وی افزود: بنا بر یک نظرسنجی که توسط چند دستگاه خاص تهیه می شود و در اختیار شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی قرار میگیرد، ما افرادی که دارای وضعیت خوبی باشند را انتخاب خواهیم کرد و از سایرین میخواهیم به نفع این افراد کناره گیری کنند.
محمدیان با بیان اینکه به دنبال هزینه کرد برای کاندیداها نیستیم، افزود: کاندیداهای مورد نظر ما مورد حمایت این ائتلاف قرار میگیرند.
وی همچنین گفت: کسانی که تاکنون برای مصاحبه نزد ما آمده اند از نیروهای اصول گرا بوده اند لذا ما با نیروهای اصلاح طلب هم که انقلابی باشند مشکلی نداریم.