مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی آیات" موشن گرافیک " در بهمن ماه سال جاری به میزبانی خرم آباد، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی، مدیر کل، با اعلام این خبر، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره که توسط گروه قرآن و عترت این اداره کل اجرا خواهد شد، استفاده از ظرفیت تکنولوژی های نوین در راستای تولید آثار هنری با موضوع قرآن و عترت و معارف اسلامی است.

وی افزود: در مرحله ابتدای و پس از ارسال فراخوان به کل کشور، ۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره راه یافت که در نهایت ۳۰ اثر جهت حضور در مرحله پایانی انتخاب و در آیین اختتامیه از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تصریح کرد: انجمن سینمای جوان و خانه مستند استان نیز در برگزاری این جشنواره مشارکت خواهند داشت.

فتایی سپس با اشاره به ظرفیت های ویژه استان در زمینه فعالیت های قرآنی، اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به یکصد موسسه قرآن و عترت در استان لرستان فعالیت دارند و میزبانی از این جشنواره ملی، نشانگر ظرفیت ویژه استان در زمینه قرآن و عترت خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: آیین اختتامیه این رویداد با حضور معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین استانی و کشوری، در نیمه دوم بهمن ماه برگزار می شود.

همچنین ببینید :
توقیف موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در سطح شهر خرم‌آباد