محمود ثمینی در گردهمایی گزینش گران استان اظهار داشت : گزینش گران علاوه بر رعایت اصول تعریف شده، سعه صدر را در ارتباط با مردم مد نظر داشته باشند .گزینش حق الناس است و باید مواظب باشید حقی از کسی ضایع نشود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری عنوان کرد: در گزینش افراد باید وارد […]

محمود ثمینی در گردهمایی گزینش گران استان اظهار داشت : گزینش گران علاوه بر رعایت اصول تعریف شده، سعه صدر را در ارتباط با مردم مد نظر داشته باشند .گزینش حق الناس است و باید مواظب باشید حقی از کسی ضایع نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری عنوان کرد: در گزینش افراد باید وارد مسائل شخصی، گروهی، جناحی و دسته‌ای افراد نشویم . به گونه‌ای گزینش کنیم که بهترین افراد چه از لحاظ توانایی های علمی و چه اخلاقی وارد چرخه نظام شوند. توسعه و پیشرفت نظام به انتخاب این افراد بستگی دارد.

ثمینی در ادامه ضمن اشاره به اینکه ملاک و میزان انتخاب، حال فعلی افراد است، افزود: اگر گذشته هر کس را کنکاش کنیم ممکن است موردی پیدا شود هیچ کس معصوم و صد در صد مبرا از گناه نیست . آن مورد اگر جزئی بوده و خلاف موازین نظام نباشد، مشکلی ندارد . در گزینش به‌گونه‌ای عمل کنیم که حقوق مردم رعایت شود. از طرف دیگر هم افرادی که وارد سیستم اداری می شوند حقوق مردم را ضایع نکنند‌.

معاون استاندار با بیان اینکه در مصاحبه هدف شناخت است نه محاکمه، گفت: مصاحبه افراد به دو دلیل انجام می شود اول بررسی شرایط تخصصی و دوم اطلاع از زوایای پنهانی که مد نظر است . بنا بر محاکمه افراد نیست و با برخورد درست، به مردم آرامش و اطمینان دهید . همچنین نباید از شخص گزینش شونده ذهنیت منفی داشت بایستی بی طرفانه اصول مصاحبه را رعایت کرد. وی درباره خصوصیات افرادی که وارد چرخه ادارات می شوند عنوان داشت: گزینش گران نقش تسهیل گر و مراقبت کنندگی را نیز برعهده دارند و باید در نظر داشته باشند که افرادی که وارد چرخه ادارات می شوند علاوه بر خدمتگزاری، تعهد و تدین، بر کارآمدی سیستم اداری دولت ونظام بیفزایند.
دکتر ثمینی در پایان مطرح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت ۴۰ سال آزمایش های بزرگی را پشت سر گذاشته و به مرحله ای از علم و دانش رسیده ایم که دشمنان نظام نمی‌توانند دانشی را در انحصار خود نگهدارند . این خودکفایی را فرزندان نظام با رسیدن به فناوری و علم روز دنیا به دست آورده اند و باید در نظر داشته باشیم گزینش صحیح در انتخاب افراد و کارآمدی نظام موثر بوده است.

همچنین ببینید :
هشدار پلیس فتا در خصوص پیامک‌های جعلی ایام نوروز