استاندار لرستان در یکصد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان گفت: باید تلاش کنیم که مشارکت مردم در انتخابات، آگاهانه باشد.

 استاندار لرستان در یکصد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان گفت: باید تلاش کنیم که مشارکت مردم در انتخابات، آگاهانه باشد.

سید موسی خادمی در این جلسه که عصر شنبه ۱۴ دیماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت : متاسفانه بسیاری از شوراهای استانی با هم همپوشانی دارند و باید این موضوع در سطح کشور اصلاح شود.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان تصریح کرد: فرهنگ تعاون، همبستگی و همدلی لرستانی ها مثال زدنی است و شورای فرهنگ عمومی باید برای تقویت این شاخص‌های فرهنگی برنامه داشته باشد.

 استاندار لرستان سپس با اشاره به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: ما به عنوان مجریان و برگزار کنندگان انتخابات، باید ضمن فراهم نمودن زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، به رای دهندگان اطمینان دهیم که رای آنها به درستی خوانده خواهد شد و سلامت انتخابات را تضمین کنیم.

 وی تاکید کرد: ارزش یک مشارکت آگاهانه ۳۰ یا ۴۰ درصدی بسیار بالاتر از یک مشارکت مثلا ۸۰ درصدی است و ما باید تلاش کنیم تا مشارکت مردم آگاهانه باشد.

 خادمی اذعان داشت: فراهم نمودن امکان حضور همه سلایق و تمام افراد اصلح با گرایش ها و نظرات مختلف در انتخابات، هم میزان مشارکت را افزایش می دهد و هم کیفیت رقابت را بالا می رود و به تبع آن نتیجه حاصله نیز  موثر تر و مفید تر خواهد بود.

همچنین ببینید :
تیم داوری شهرآورد ۱۰۳ پایتخت مشخص شد