یکی از تولیدی های معروف البسه‌ی استان که در کشور دارای شعبات مختلفی است، متاسفانه هر ساله بداخلاقی هایی را مبادرت میکند که مرا آزار میدهد.

 یکی از تولیدی های معروف البسه‌ی استان که در کشور دارای شعبات مختلفی است، متاسفانه هر ساله بداخلاقی هایی را مبادرت میکند که مرا آزار میدهد.

متاسفانه این برند که نام این سرزمین را هم یدک میشکد، قیمت کالاهایش را دوبرابر کالاهای خارجی ولی با تخفیف ۵۰ درصدی به مردم عرضه میکند و در هر مناسبتی مثل اعیاد، شب یلدا و… این بد اخلاقی را انجام میدهد.

امروزه که ما شعار تولید ملی را سر میدهیم و به دنبال تقویت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی هستیم، اما متاسفانه انگشت شماری از تولید کنندگان داخلی به شعور مردم توهین میکنند و چنین کارهای اشتباهی که در هیچ کتاب و رفرنس بازاریابی و فروش کالا نیامده است و مورد تایید هیچ یک از متخصصین این عرصه نیست را انجام میدهند.

آیا فروشنگدان کالاهای خارجی هم با مردم کشورشان چنین کاری میکنند؟!

آیا آنها هم مردم کشورشان را نادان فرض میکنند؟ قطعا خیر!

به یاد دارم یکی از برند های معروف کشور های همسایه، بهترین البسه را با بهترین کیفیت، یک سوم قیمت همین تولیدی به مردم عرضه میکرد و این در صورتی است که کیفیت اجناس همین برند داخلی به گرد برندهای آن کشور نمیرسد.

و اما هنوز مشخص نیست که چرا دستگاه های نظارت بر بازار با چنین اعمالی برخورد نمیکنند و این روند روز به روز در حال سرایت به سایر اصناف است.

سال گذشته رئیس سازمان صمت لرستان قول داد که به این مشکل رسیدگی کند اما گویا اقدامات مقتضی انجام نشده و یا قرار نیست انجام شود.

 

سیده یاسمن موسوی نژاد / قلم لُر