به همت خیر مدرسه ساز آقای عبدالحسینی،کلنگ مدرسه ۲ کلاسه روستای چشمه سرده منطقه عشایری شهرستان چگنی به زمین زده شد.

به همت خیر مدرسه ساز آقای عبدالحسینی،کلنگ مدرسه ۲ کلاسه روستای چشمه سرده منطقه عشایری شهرستان چگنی به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری قلم لر، این مراسم که با حضور خیر گرانقدر عبدالحسینی و هیئت همراه، دهقان رئیس آموزش وپرورش عشایری استان ،خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس، همکاران مشارکت های مردمی نوسازی مدارس، اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و اهالی و شورای روستای چشمه سرده منطقه عشایری برگزار و کلنگ یک باب مدرسه ۲کلاسه در زمینی به مساحت ۵۰۰متر مربع به زمین زده شد.

دهقان رئیس آموزش و پرورش عشایری استان لرستان در این مراسم گفت: از حضور خیرین مدرسه ساز در این منطقه و قدردانی از کارهای بزرگ خیرین در استان و حمایت های مدیر کل و کارکنان نوسازی مدارس از مناطق عشایری در جهت رفع محرومیت زدایی و ساخت مدارس مستحکم و مناسب در دورافتاده ترین مناطق استان جهت استفاده دانش آموزان مستعد منطقه تقدیر و تشکر می کنم.

خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس لرستان افزود: به تبیین و تشریح حضور خیرین عزیز در استان در جهت ساخت مدارس و شرکت در این امر خداپسندانه تقدیر و از حمایت همه جانبه خیرین که همیشه در کنار ما بودند تشکر میکنم.

در ادامه این مراسم عبدالحسینی خیر مدرسه ساز گفت: از اینکه این روستا در منطقه عشایری جهت ساخت مدرسه معرفی شد خیلی خوشحالم و امیدوارم که دانش آموزان این منطقه بخوبی از این مدرسه استفاده کنند.

وی با اشاره به نامگذاری این مدرسه بنام سهید محمد عبدالحسینی اظهار کرد: انشاالله دانش آموزان عزیز ادامه دهنده رسالت و اهداف شهدا خواهند بود و از مدیر کل و کارکنان نوسازی مدارس استان که در تهیه نقشه و تحویل زمین و تسریع در مقدمات اجرای پروژه بعمل آوردند تقدیر و تشکر می کنم.

همچنین ببینید :
پیامدهای مخرب برنزه کردن پوست با استفاده از دستگاه در محیط‌های روبسته

در پایان این مراسم هدایایی از طرف مدیر کل نوسازی مدارس استان به دانش آموزان داده شد.