سردار صادقی با بیان این مطلب که برخی فرصت‌طلبان سیاسی برای رسیدن به مطامع کوتاه مدت شخصی، منافع بلند مدت مردم نجیب دلفان و سلسله را پایمال کرده و با ایجاد بازی الشتری ـ نورآبادی بین مردم این دو شهرستان تفرقه ایجاد کرده‌اند، گفت: سلسله و دلفان یک روح در دو بدن هستند. ساده و به زبان شیرین لکی بگویم؛ ایمه لکیم، برا یکیم.

سردار صادقی با بیان این مطلب که برخی فرصت‌طلبان سیاسی برای رسیدن به مطامع کوتاه مدت شخصی، منافع بلند مدت مردم نجیب دلفان و سلسله را پایمال کرده و با ایجاد بازی الشتری ـ نورآبادی بین مردم این دو شهرستان تفرقه ایجاد کرده‌اند، گفت: سلسله و دلفان یک روح در دو بدن هستند. ساده و به زبان شیرین لکی بگویم؛ ایمه لکیم، برا یکیم.

سردار حشمت ا… صادقی پس از ثبت نام کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری دلفان در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: سیاسیون فرصت طلب فضا را به گونه ای مسموم کرده اند که پس از انتخاب یک فرد به نمایندگی مردم حوزه انتخابیه سلسله و دلفان این ترس و واهمه وجود دارد که منتخب الشتری چه بلایی بر سر مدیران و کارکنان نورآبادی می آورد و از سویی دیگر منتخب نورآبادی چه بلایی بر سر مدیران الشتری می آورد؛ این در حالی است که تنها هدف باید توسعه ی متوازن این دو شهرستان محروم و رفع فقر و بیکاری از سیمای این دو شهرستان  باشد.

معاون سابق وزیر دفاع در ادامه گفت: با توجه به جمعیت دو شهرستان دلفان و سلسله، هر کدام از این دو شهرستان باید صاحب یک کرسی در مجلس شورای اسلامی باشند و من برای تحقق این هدف تلاش خواهم کرد. اما تا رسیدن به این هدف، باید با هم متحد باشیم و با هم‌افزایی نیروهایمان، برای گرفتن حق مردم مظلوم سلسله و دلفان یکی باشیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین وجه اشتراک مردم این حوزه علاوه بر اعتقاد راسخ به ساحت مقدس مولای متقیان و اهل بیت عصمت و طهارت، هویت و زبان لکی است و راه رسیدن به این مهم، احیای هویت لکی است و مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ اصیل لکی داشتن رادیو لکی است. براستی چرا ما لک‌ها رادیوی لکی نداریم؟ چرا دیگران دارند و ما نداریم؟ چرا بروجرد، مهاباد، زابل، کاشان، ملایر، دزفول و آبادان صداوسیمای محلی یا رادیوی شهری دارند اما ما لک‌ها با وجود گویشوران فراوان و فرهنگ و موسیقی ریشه‌دار از داشتن یک رادیوی محلی محروم هستیم؟ رادیو لکی ابزار اصلی بازیابی هویت تاریخی ماست. ما نباید هویت خودمان را فراموش کنیم. به قول رهبر معظم انقلاب «اگر قوم و ملتی هویت و تاریخ و فرهنگ و زبان خود را فراموش کنند نتیجه‌ی آن ذلت و بدبختی این قوم خواهد بود.»

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

سردار صادقی که به همراه همسرش در ستاد انتخابات فرمانداری دلفان اقدام به ثبت نام کرد گفت: یکی از بدترین خبرهایی که طی چند سال گذشته خواندم خبری بود که در یکی از بولتن‌های محرمانه برایمان آمد و خبر ناگوار این بود که زنان هم‌ولایتی من بخاطر فقر بر سر چهارراه‌ها و میادین مشغول کارگری هستند تا شکم خانواده‌شان را سیر کنند، در حالی که خود من دوشادوش و هم‌سنگر شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان این دیار در هشت سال دفاع مقدس جانمان را کف دست گرفته بودیم تا از ناموس این مردم دفاع کنیم. زخمی که از خواندن این خبر بر جانم نشست دردناک‌تر از زخم ترکشی بود که هنوز هم بر تن دارم.

گفتنی است سردار صادقی از چهره‌های ملی و سرداران سرشناس دفاع مقدس است که مسؤولیت‌های بزرگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع داشته است و در طی هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های متعدد مانند بیت‌المقدس، رمضان، محرم، والفجر۶، والفجر۹، کربلای۴ و کربلای۵ و… شرکت کرده و چندین بار مجروح گردیده است. رزمندگان و بزرگان سپاه و ارتش در لرستان همواره به نقش پررنگ وی در دفاع مقدس اذعان کرده‌اند.