از ابتدای سال جاری تاکنون مردم لرستان هفت میلیارد تومان صدقه از طریق کمیته امداد به نیازمندان پرداخت کردند. به گزارش قلم لر، جاسم محمدی فارسانی به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه‌های مردمی و روش‌های نوین یکی از راههای […]

از ابتدای سال جاری تاکنون مردم لرستان هفت میلیارد تومان صدقه از طریق کمیته امداد به نیازمندان پرداخت کردند.

به گزارش قلم لر، جاسم محمدی فارسانی به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه‌های مردمی و روش‌های نوین یکی از راههای مناسب محرومیت‌زدایی می‌باشد.

وی به جمع‌آوری هفت میلیارد تومان صدقات مردم لرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم لرستان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به نیازمندان اهدا نمودند.

وی به نحوه مصرف صدقات جمع‌آوری‌شده اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ درصد کمک‌های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به نحوه توزیع و هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده اشاره کرد و گفت: بر اساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه بر اساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر تکمیل و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.

وی به تعداد مشترکین صندوق‌های صدقات در لرستان اشاره کرد و گفت ۱۷۸ هزار و ۷۰۰ مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد علاوه بر آن مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق تلفن همراه با ارسال عددیک به شماره ۸۸۷۷ ویا کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* به‌آسانی  صدقه پرداخت نمایند.

همچنین ببینید :
۱۴۳ مورد بازدید نظارتی از مجموعه‌های گردشگری و اقامتی لرستان