مسئول اداری مالی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران گفت: اقلام بهداشتی درمانی که توسط سازمان ملل تهیه‌شده در لرستان توزیع شد.

مسئول اداری مالی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران گفت: اقلام بهداشتی درمانی که توسط سازمان ملل تهیه‌شده در لرستان توزیع شد.

امیرآبادی در گفتگو با پایگاه خبری قلم لر، امیرآبادی با بیان اینکه در رابطه با سیل اخیر در لرستان و ۲ استان دیگر، سازمان ملل با وزارت بهداشت قرارداد مشترکی را امضا کرد که یکسری اقلام بهداشتی و کیت‌های بهداشتی درمانی را تهیه و توزیع نماید.

وی افزود: این بسته‌ها توسط سازمان ملل خریداری شد که پس از وارد شدن به کشور با مشکل ترخیص مواجه شد و وزارت بهداشت نیز در این زمینه مشکلاتی را پیدا کرد.

مسئول اداری مالی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران خاطرنشان کرد: ترخیص اقلام با مداخله سازمان ملل ترخیص و به مناطق سیل‌زده موردنظر ارسال شدند.

امیرآبادی اظهار داشت: این اقلام عمدتاً در مراکز بهداشت، بیمارستان‌ها و یکسری مراکز روستایی توزیع شدند.

وی علت حضور تیم سازمان ملل در لرستان را جهت نظارت بر توزیع اقلام اشاره کرد و گفت: برای اطمینان از نحوه صحیح توزیع اقلام و طریقه استفاده از این بسته‌ها در استان حضور پیدا کردیم.

مسئول اداری مالی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران همچنین گفت: بازدید تیم صندوق جمعیت سازمان ملل از خوزستان و گلستان انجام‌شده و امروز و فردا هم بازدید در لرستان انجام می‌شود.

 

 

همچنین ببینید :
مصدومیت علیرضا بیرانوند جدی شد
  • نویسنده : مصطفی باقری