با تلاش‌ها و پیگیری‌های  انجام‌شده  توسط دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان  10 رشته جدید در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

با تلاش‌ها و پیگیری‌های  انجام‌شده  توسط دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان  ۱۰ رشته جدید در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم‌آباد با اعلام راه‌اندازی ۱۰ رشته جدید در واحد خرم‌آباد گفت: رشته‌های  مهندسی نفت ، مهندسی پلیمر ، مهندسی مواد و متالوژی ،  مهندسی شیمی ، مهندسی شهرسازی ، معماری داخلی ،  مدیریت مالی ، مدیریت بیمه ، مترجمی زبان انگلیسی  و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی در مقطع کارشناسی ازجمله رشته‌های جدید واحد خرم‌آباد  است که از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات رضایت‌بخش و باکیفیت این واحد دانشگاهی به مردم استان لرستان  افزود: پاسخگویی به  نیاز علاقه‌مندان و  تربیت نیروی انسانی متخصص و موردنیاز استان همواره از اولویت‌های این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان  بابیان اینکه تمام رشته‌های آموزشی بر مبنای نیازسنجی استان مصوب و راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: تلاش بر این است تا با فراهم کردن شرایط لازم بتوانیم نیروی متخصص و بامهارت کافی را به جامعه تحویل دهیم.

بهاروند ادامه داد: حضور استادان و اعضای هیئت‌علمی مجرب و  باصلاحیت علمی  ،  فضاهای آموزشی ، آزمایشگاهی ، کارگاهی و ورزشی مناسب  موجب شده تا واحد خرم‌آباد به‌عنوان یکی از اولویت نخست برای ادامه تحصیل علاقه‌مندان باشد.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد  اکنون با بیش از ۱۷۰ عضو هیئت‌علمی و بیش از ۱۵۰رشته آموزشی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است.

همچنین ببینید :
پویش نذر خون شب‌های قدر در لرستان اجرا می‌شود