بعدازظهر امروز شنبه ٢٦ مرداد ۹۸، جلسه معارفه رضا بردبار سرپرست جدید شهرداری خرم‌آباد در سالن جلسات شهرداری و با حضور اعضای شورای شهر و مدیران و پرسنل شهرداری برگزار گردید. 

 بعدازظهر امروز شنبه ٢٦ مرداد ۹۸، جلسه معارفه رضا بردبار سرپرست جدید شهرداری خرم‌آباد در سالن جلسات شهرداری و با حضور اعضای شورای شهر و مدیران و پرسنل شهرداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری قلم لر، سرپرست شهرداری خرم‌آباد در این جلسه با تاکید بر عزم خود برای اجرای قانون در بخشهای مختلف شهرداری گفت: خط قرمز من قانون است و بدون شک با قانون‌شکنان و متخلفین برخورد بسیار شدیدی خواهم داشت.

وی در عین حال با تاکید بر لزوم حفظ آرامش در فضای اداری گفت: برای پیشبرد کارها نیاز به یک فضای آرام و به دور از حاشیه داریم و سعی خواهیم کرد زمینه‌های لازم برای ایجاد چنین محیطی را فراهم آوریم.

بردبار در ادامه اصلاح ساختار اداری شهرداری را موضوعی لازم و حیاتی دانست و اظهار داشت: بخش جاری و غیر عمرانی شهرداری بیش از حد بزرگ و فربه شده است و لازم است اقداماتی را در راستای کوچک سازی آن انجام دهیم.

وی سپس به شرح وضع موجود شهرداری پرداخت و تصریح کرد: متاسفانه هم‌اکنون در استانه آغاز شش‌ماهه دوم سال در وضعیت نامناسبی به سر می بریم ، این در حالی است که برای آنالیز وضع موجود نیاز به زمان قابل توجهی داریم.

بردبار ادامه داد: تنها عاملی که می‌تواند زمان لازم برای آنالیز وضع موجود و سپس اصلاح معایب احتمالی را کاهش داده و باعث تسریع در امور شود وفاق و همدلی اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری با شهردار و مدیریت شهری است.

همچنین سرپرست شهرداری خرم‌آباد با اشاره تلویحی به اتفاقات اخیر در بدنه مدیریت شهری خرم‌آباد گفت:
امیدواریم بتوانیم با همت و تلاش و تدبیر ، فضای ذهنی منفی ایجاد شده علیه شهرداری و بی اعتمادی شهروندان به مدیریت شهری و مجموعه شهرداری را از بین ببریم.

همچنین ببینید :
راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت

وی در پایان با تاکید بر پرهیز از هرگونه انتقام کشی و کینه جویی تصریح کرد: بنده هیچگونه عناد و دشمنی با شخص ندارم زیرا فرصتی برای واکاوی مشکلات و ناراحتی‌های گذشته نیست.

 

سرپرست شهرداری خرم‌آباد انتخاب شد

 مسئولیت شورای شهر خرم‌آباد 

شهردار خرم‌آباد بازداشت شد

  • نویسنده : روزبه سردارنژاد
  • منبع خبر : شهرداری نیوز