طی مراسمی با حضور رستمیان نماینده محترم مردم سلسله و دلفان، خسروی فرماندار، هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان و جمعی از مسئولین محلی سایت bts تلفن همراه تملیه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال افتتاح و‌مورد بهره برداری قرار گرفت.

طی مراسمی با حضور رستمیان نماینده محترم مردم سلسله و دلفان، خسروی فرماندار، هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان و جمعی از مسئولین محلی سایت bts تلفن همراه تملیه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال افتتاح و‌مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری قلم لر، مدیر مخابرات منطقه لرستان به تشریح پروژه مذکور پرداخت و گفت: با راه‌اندازی این سایت اهالی روستای تملیه می‌توانند از خدمات همراه‌اول بهره‌مند شوند و همچنین تکنولوژی ۳G و ۴G این سایت نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیر مخابرات منطقه لرستان در آئین بهره‌برداری از این پروژه مخابراتی با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات مخابراتی در سراسر استان اظهار داشت: جهش خدمت‌رسانی مخابرات لرستان در چند سال اخیر بیش از دو دهه گذشته است و نمونه آن بهره‌برداری از سایت تلفن همراه روستای تملیه است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سه سایت تلفن همراه با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان سلسله و به همت همکاران در حوزه ارتباطات سیار در شهرستان سلسله راه‌اندازی گردیده است. 
رستمیان نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات مخابرات استان بهره‌مندی روستائیان به‌عنوان قشر مولد و تولیدکننده از خدمات مخابراتی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود : همه دستگاه‌ها در خدمت به روستائیان موظف و ملزم هستند.

همچنین ببینید :
تیم داوری شهرآورد ۱۰۳ پایتخت مشخص شد