در ادامه هفته دوم لیگ برتر استان امروز دو بازی در خرم‌آباد و الشتر برگزار شد که طی آن وحدت بالا گریوه و کیو گشت در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که به نتیجه 3 بر 3 رضایت دادند.

در ادامه هفته دوم لیگ برتر استان امروز دو بازی در خرم‌آباد و الشتر برگزار شد که طی آن وحدت بالا گریوه و کیو گشت در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که به نتیجه ۳ بر ۳ رضایت دادند.

در این بازی که دوتیم بازی تاکتیکی و روی زمین انجام دادند ابتدا وحدتی‌ها بودند که توسط رضا دریکوند به گل رسیدند.

در ادامه کیو گشت توانست با گل امیر بهاروند کار را به‌تساوی بکشاند و دوتیم حملات سختی روی دروازه همدیگر خلق کردند که این بار، روی ضربه ایستگاهی مجدداً وحدت به گل دوم رسید.

کیو گشت بعد از گل احساس خطر کرد و به خود آمد تا بتواند توپ و میدان را در اختیار بگیرد و درهمان دقایق مالکیت توپ، توانست دو بار توسط سینا ایلامی به برتری برسد تا نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۲ به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم این وحدتی‌ها بودند که خوب شروع کردند و موقعیت‌های توسط رضا دریکوند هافبک راست خود برای مهاجمین خلق می‌کرد که مهاجمین بی‌دقت عمل می‌کردند در ضربات آخر تا اینکه بالاخره توانستند گل تساوی بخش را بزنند.

بعد از گل کیو گشت، فشار را بر حریف زیاد کرد که در چند صحنه می‌توانستند به گل برتری برسند که بابی دقتی مهاجمین و واکنش خوب دروازه‌بان حریف مانع ازگلزنی شد.

ضمن اینکه هم وحدت ضد حملات خوب به حریف می‌زد وهم اینکه کیو گشت روی ۲ صحنه مشکوک به پنالتی اعتراض شدید به داور داشتند و در پایان بازی پرگل برنده‌ای نداشت.

در دیگر بازی در الشتر، شهرداری بروجرد توانست با ۱ گل میزبان خود دهیاری الشتر را شکست دهد تا با ۶ امتیاز در صدر جدول بماند.

 

نتایج:

وحدت بالا گریوه ۳ کیو گشت ۳

دهیاران الشتر ۰ شهرداری بروجرد ۱

 

 

بردمهم پرسپولیس الیگودرز مقابل بیرانشهر