رئیس انجمن موسیقی لرستان طی احکام جداگانه، ناظر و نماینده خود در امور موسیقی کودک در آموزشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد منصوب کرد.

رئیس انجمن موسیقی لرستان طی احکام جداگانه، ناظر و نماینده خود در امور موسیقی کودک در آموزشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد منصوب کرد.

به گزارش قلم لر، امین عباسیان طی احکامی جداگانه، شهرام کیمیایی و خانم‌ها میترا استغفاری و فاطمه بهاروند را به‌عنوان ناظر و نماینده خود در امور موسیقی کودک در آموزشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد منصوب کرد.

وی پیش از این هشدار داده بود با توجه به استقبال عمومی از کلاس‌های موسیقی کودک توسط خانواده‌ها و حجم بالای ثبت‌نام در این کلاس‌ها مشاهده‌شده برخی مربیان دیگر سازها اقدام به برگزاری کلاس کودک با تعاریف شخصی همچون تصنیف‌خوانی، تنبک‌نوازی، خانه بازی و … می‌کنند که کاملا خلاف موازین آموزشی است‌. چراکه تنها متد معتبر جهانی آموزش موسیقی برای کودکان (بلز ، ارف ، فلوت و …) می‌باشد و مابقی روش‌ها غیر استاندارد و کاملا غیر علمی است.

ازاین‌روی با نظر به تعهد علمی و اخلاقی و نیز پاسخ مثبت به اعتماد خانواده‌ها خواهشمند است در صورت مشاهده و یا وجود چنین کلاس‌هایی در آموزشگاه‌های تحت مدیریت خویش یا مربی‌های مذکور را جهت صدور کارت صلاحیت تدریس در آن رشته معرفی نمایید یا سریعاً نسبت به تعطیلی این کلاس‌ها اقدامات لازم را انجام دهید، در غیر این صورت برگزاری این کلاس‌ها تخلف محسوب می‌شود و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان موضوع به دفتر آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز اداره اماکن شهرستان اطلاع داده خواهد شد تا اقدام مقتضی صورت پذیرد.

همچنین ببینید :
توقیف محموله ۲۵ تنی شکر قاچاق در لرستان
  • نویسنده : مصطفی باقری