نشست شورای اداری شهرداری خرم‌آباد ظهر سه‌شنبه ٨ مردادماه، به ریاست وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد برگزار شد. به گزارش قلم لر، شهردار خرم‌آباد در این نشست، نخست به شنیدنِ درخواست‌ها و پیشنهاد‌های و موانع کاری مدیران حاضر در جلسه و ارائه راهکار برای آن‌ها پرداخت.

نشست شورای اداری شهرداری خرم‌آباد ظهر سه‌شنبه ٨ مردادماه، به ریاست وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش قلم لر، شهردار خرم‌آباد در این نشست، نخست به شنیدنِ درخواست‌ها و پیشنهاد‌های و موانع کاری مدیران حاضر در جلسه و ارائه راهکار برای آن‌ها پرداخت.

وحید رشیدی سپس در سخنانی با تأکید بر تأثیر بحث آسفالت معابر شهر بر رضایت شهروندان گفت: توسعه و بهبود آسفالت معابر به خاطر نقش آن در زندگی شهری و رضایت اقشار مختلف شهروندان از مدیریت شهری، از مهم‌ترین اولویت‌های کاری من است.

تأثیر بحث آسفالت معابر شهر بر رضایت شهروندان

وی خطاب به مدیران مناطق اظهار داشت: شهرداری‌های مناطق به آسفالت و لکه‌گیری معابر توجه ویژه داشته باشند و به‌طور مستمر نسبت به نوسازی و ترمیم سطح کوچه‌ها و خیابان‌ها، خصوصاً محورهای پرتردد اقدام نمایند.

شهردار مرکز استان در ادامه با تأکید بر نقش عنصر دیگری چون روشنایی اماکن تفریحی در زندگی شهری، اظهار داشت: مدیران مناطق باید به مسئله روشنایی بوستان‌ها و اماکن تفریحی به‌عنوان دیگر نیاز مهم حوزه شهری اهمیت بدهند و در این راستا لازم است هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نقایص احتمالی سیستم روشنایی این‌گونه اماکن حیاتی اقدام نمایند.

رشیدی ادامه داد: در چند روز آینده باید هرگونه نقص سیستم روشنایی بوستان‌ها و فضاهای تفرجگاهی شناسایی و رفع شود و من در آینده نزدیک از مدیران مناطق در این مورد گزارش کار می‌خواهم.

اهمیت و مزایای امر برون‌سپاری

وی در ادامه سخنان خود در نشست شورای اداری شهرداری با تأکید بر اهمیت و مزایای امر برون‌سپاری خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کنیم و این موضوع نباید صرفاً در حوزه شعار باشد بلکه در همین نشست امروز می‌خواهیم منطقه ٣ را به‌عنوان پایلوت برون‌سپاری برخی خدمات تعیین کنیم.

همچنین ببینید :
سوء استفاده از مرگ دکتر بخشی برای اغراض شخصی و سیاسی جفا در حق جامعه پزشکی است

شهردار خرم‌آباد تأکید کرد: در صورت موفقیت طرح مذکور در محدوده مربوط به شهرداری منطقه ٣، این‌گونه طرح‌های برون‌سپاری و خصوصی‌سازی در دیگر مناطق شهر به اجرا درخواهد آمد.

تأکید مجدانه بر رعایت قانون در بخش‌های مختلف شهرداری

شهردار مرکز استان در پایان با تأکید مجدانه بر رعایت قانون در بخش‌های مختلف شهرداری گفت: تأکید می‌کنم که در صورت مشاهده هرگونه تخطی از قانون شدیدترین برخورد ممکن را انجام خواهم داد و در این مسیر برای من هیچ‌گونه اعمال فشار و تعارف و آشنایی و رفاقت معنایی ندارد.

گفتنی است در نشست امروز شورای اداری شهرداری خرم‌آباد؛ معاونین شهردار، ریاست حراست شهرداری، مدیران مناطق، مدیریت سازمان عمران و بازآفرینی و روابط عمومی شهرداری حضور داشتند.

 

تبدیل تپه پاگر خرم‌آباد به پردیس کوهستانی

 

توضیحات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در مورد آبهای زیرسطحی زیرگذر بهارستان

  • منبع خبر : شهرداری نیوز